8.10.2013 г., 20:56 ч.

Откровено разсъблечена Част 1: Суета 

  Проза » Писма
924 1 3
1 мин за четене

 

 

 

Суетата ми дръзко потропва на високите си токчета. Целува страстно отражението си по витрините. После замира, почти в транс, усетила внезапно топлите му устни върху челото си. Той е вятърът, прегърнал есенните листа в хладна феерия. Той е истината, проблясваща в очите ми след първата сълза. Той е топлината, разляла се по тялото ми от горещата целувка.


Той е всичко.


Той е навсякъде.


Аз съм само отражение. От два до пет съм слънчева, от шест до три съм себе си. И винаги толкова негова. Винаги стихнала. Винаги немощна под силата на крилете му. Той е ангел. Аз съм само величието на една кратка любов, изгубена в чуждата песен. Разтварям се и се възраждам като феникс, изтлял в представите за една наивна емоция. Така ми харесва.

 

Кафето също е хубаво. Силно и ароматично. След минута ще отпия бавно и ненаситните ми устни ще целунат хладния, изкуствен порцелан. Дежурно ще преглътна и с усмивка ще се вместя в кошницата със спомени, която нося със себе си дявол знае от колко години.

 

Тук ме целуваш.

 

Там те обичам.

 

Някъде по средата се караме, но за малко.

 

И всичко започва отначало. Суетата ми отново потропва на високите си токчета, а косите ми летят по улицата, подобно влюбени минзухари. Ще премълча кошмарите си и ще кимна за поздрав на някой манекен от витрините. 

 

Замислям се.

 

Кога за последно бях манекен от витрина...?

© Яна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??