21.06.2023 г., 10:38 ч.

Пак неправилно 

  Проза » Други
208 3 1
3 мин за четене

Бродя по интернета. Някаква европейка разказва за живота си в Китай. Била в „среден китайски град – някъде между 12 и 15 милиона…“

Става ми криво. България не е дори половината от „среден китайски град“…

хххх

Някаква министърка. Доктор я обявяват. Поглеждам за справка. Защо я докторосват? У нашенско доктор е лекар. А тая била докторка на социалните неуки… Ма, и тоя кретенизъм ли обявиха за наука? Заедно със социология, политология, икономика…

С причска по правилото: „Роди ме, мамо, глупачка, аз сама ще се изруся“.

И го доказва. Работила само в някаква британска фондация /започнала „административен сътрудник“ – демек, секлецарка/, издигнала се до шефка, после на друго топло място и – станала специалистка по „социални науки“. Водила НПО за деца. Макар подобни деца нямат, ама акъл раздават.

И изсипва бисери: „родена съм за големи работи“ /мъжете я оглеждат?/, „деца на ранна възраст“…

Бе, тия властимащи защо не ги показват в шоу програми – заедно с джуджета, двуглави телета и жената-ластик…

хххх

Разбрах отде се пръкнал фейкът за стоте убити наведнъж руснаци. Просто шефът на ГУР Буданов е бил в бункера, ударен от „Кинжал“. Минал през 10 метра бетон и…

Стотина служители, военни, даже двайсетина западняци – фира…

А така се прави фейк – вземаш нещо от околността и го прписваш на другите…

хххх

Сенатор Джо Манчини, председател на комисията по енергетика в NYT: „Не можем да сме заложници на държава, която не споделя нашите ценности, но именно това е факт“ – относно милиардите, плащани от САЩ на Русия за полечаването на обогатен уран за американските АЕЦ.

Една трета от използваното гориво е с руски произход…

И ето важната американска ценност – лицемерието с гарнитура наглост. Западноевропейците да спрат всякакви връзки с Русия, да купуват гориво /газ, нефт, уран/ скъпо и прескъпо през посредници, европейската икономика да се спасява зад океана и обогатява янките, а самите те…

хххх

Американският професор Елиън Коен на конференция в Полския институт за международни отношения: „Победата над Русия не изисква поход към Москва, което в миналото е било добра идея. Западът просто е длъжен да убеди Москва, че е претърпяла поражение…“

Както казват арабите: „Колкото и да повтаряш „халва“, в устата ти е празно…“

хххх

Бисексуали, трисексуали, метросексуали…

Оказва се, че има и екосексуали.

Такива, които „обичат“ природните дадености -  тикви, пъпеши, краставици, патладжани /що вицове има за краставиците – „И две за салата“, а за патладжана… Бе, тая/тоя могат крава да заменят в наторяването, с извинение!, ама не аз измислих тия кретенизми/…

Та във Франция, град Санс, кметството уредило познавателно-обучителна среща на местните ученици с някакъв екосексуал. Там той ще им обясни правилната любов и ще демонстрира отношения с тиква и патладжан…

Макрон му завижда…

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??