25.07.2017 г., 13:50 ч.

Парите 

  Проза » Други
521 0 1

Парите

В живота ми винаги съм искал да съм като другите деца, да имам като техните дрехи и всичко, което му е нужно на едно дете.   За жалост,  не съм имал този живот,  който съм искал. Още от малък живях мизерно при майка ми, но тогава се радвах на обичта на семейството ми.  И досега парите не са важна част от живота ми,  за мен е важно да имам приятели, приятели с които ще споделя деня си и проблемите си. Имало е моменти,  когато в семейството ми е нямало какво да ям,  имало е само сух хляб и малко сол.  С времето осъзнах, че на масата трябва цялото семейство да сме заедно дори да няма какво да ядем. С такъв срам на 7 години са ме праща ли за две филии хляб у съседката,  но трябваше да се грижа за семейството. През изминалите години в училище такава тъга съм изпитвал,  само като гледам как другите тичат по коридорите за закуска,  а аз стоях и се свивах от болки, че не съм закусил. Парите,  нещо което може да те направи щастлив и спокоен за утрешния ден.

© Кирил Балдев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Кирчо , запомни, че парите са единствено средство за живот .Нищо повече. Те са средство, с което можеш да си купиш хляб или обувки и само толкова .Преди стотици години хората са разменяли своята стока за други стоки, от които са се нуждаели, но размяната не винаги е била адекватна, за това с времето изникват и парите. А ти се учи, трупай знания и опит, развивай способности- това са неща, които ще ти помогнат в живота... а пари...те се изкарват, понякога с труд, понякога с много труд...но те си остават единствено средство за живот, но не и щастие! Щастието не е в парите, а в обичта и уважението от хората около теб. Желая ти да имаш много приятели и много щастие в живота.
Предложения
: ??:??