14.05.2009 г., 19:51 ч.

Пещерните хора 

  Проза » Други
1974 0 3
1 мин за четене

   Преди много години съществували едни особени хора. Днес ги наричаме пещерни хора. По тяхно време е нямало пластмаса  и стъкло. Тогава е имало само камък. Затова казваме, че пещерните хора са живеели в каменната ера. Всичко е било направено от камък. Пещерните хора си правели оръжия от него. С времето техниката ставала все по-добра, така и оръжията ставали все по-остри.

    Сега много учени изследват  как са живеели пещерните хора. Изследват и кости, които изкопават от различни пещери. Пещерните хора са оставяли следи  като остриета на копия. Учените намират и скални рисунки. Те са знаели, че все някога пещерните хора ще се превърнат в образовани и умни хора.

     Някои от пещерните хора били умни, а други не толкова.Умните  намерили смисъла на огъня. Те били на топло, а другите студували. Много пещерни хора на средна възраст умирали, защото тогава е нямало медицина. Нямало е лекари. Би трябвало да се чудим как пещерните хора са оживели и  как ние сме произлезли. Пещерните хора имали много интересни огърлици. Те били направени от черупки на охлюви и от зъби на животни. Нямало е толкова много храна като сега. Те ловували и така се изхранвали. Използвали  кожата на животните, които хващали, за дрехи.

 

© Даниела Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Сега има и храна, и дрехи, но много от хората пак са си "пещерни"...
  • ...Веднъж от близката до пещерата гора изскочило уплашено момиченце. "Вълк! Вълк!" - викало то на неговия си пещерен език, а по петите му тичал голям сив вълк. Естествено пещерните татковци наизлезли с тояги, копия и лъкове и прогонили вълка. После обградили уплашеното момиченцето и започнали да го успокояват, а на вечеря му отделили най-крехките коренчета и най-сочните мамутови ребърца. На момиченцето толкова много му харесало цялото това внимание, че на следващия ден отново навлязло в гората и след малко излязло пак с виковете "Вълк! Вълк!" на неговия си пещерен език. Наизскочили пещерните татковци, но този път не видели никакъв вълк... Скарали се на момиченцето, но дори и не предполагали, че в този ден се случило нещо много важно - в този забележителен ден се родила художествената измислица, която хилядолетия по-късно, когато хората измислили писмеността, била наречена художествена литература!
    Поздрав за смелостта ти да навлезеш в гората, наречена Литература, малка Разказвачке!
  • Може би са живеели някак по-единни,въпреки примитивните условия...
Предложения
: ??:??