20.10.2016 г., 23:06 ч.

Писмото до теб 

  Проза » Други
520 0 0
4 мин за четене

 Сърцето ми тупти, като сметанов еликсир.

Чувам как тихо искам отново да те докосна, мишле.

Твоят трепет ми липсва, защо го няма отново морето, за да  видя погледите ни за първи път, когато ние не можахме да се докоснем, да ти прошепна: ,, Любов моя ,, .

Изгрева тогава заслепяваше.

Усещах как нежно ме гледаше, но не можах да ти кажа, че виждам как погледите ни се преплетоха не- веднъж.

Стоя си в моята стая и виждам те до мен - ще бъда винаги до теб, като твой ангел.

Не искам да си тъжен, а да си щастлив и ще остана близо до сърцето ти и до теб.

Ще те  намеря отново и с целувка ще те прегърна докато ме усетиш от топлината - обич.

 Само за теб си мисля откакто те видяха очите ми, оттогава живота ми се промени и чувствам как трепти всичко в мен, за да  те прегърна.

Спомних си когато бях с токчета - ти ме задържа, тогава толкова неща се случиха, всичко беше толкова различно, прости ми, че сега ти го казвам:" Обичам те ".

Чувам как песните се превръщат в рими пред мен, а устните ми се доближават до твоите.

Ръцете ти са като страстта - нежни, а устните са твоите желани сметанови целувки, когато чух гласът ти, всичко се  събуди отново.

Някой ден ми прости, че те обичам тайно, отдалече.

Всяка секунда с теб е била ценна за мен .

  Обичам те ...

Ти, злато мое, си най- ценното ми богатство!

  Обичам те ...

Обичам да рисувам с устни тялото ти.

Обичам да завладявам твойте ритми .

Обичам да те гледам нежно, с  мисли да  се плъзгам до твоите очи.

Викам на глас! Обичам те... 

Обичам свежия аромат и когато ме пронизваш и когато с дълъг поглед ме гледаш.

Гледай ме отново.

Косите ми се търкулнаха към теб.

В далечината си ти.

Ти, любов, докосна се до мислите ми, прониза ме нежно, когато почувствах, че всичко това е истинско.

Чувствата ми към теб са обич, без която не мога, сътворение - без да знаем, че ще се случи, но когато те видях, аз изтръпнах, когато ме целуна се превърнах в жена, а когато ми каза, че всичко е ценно и  че думите са крехки и силни, ти подарих любовта си.

Искам те !!!!

Болка от любов.

Аз съм чувствителна, но пряма,  с лекота те докоснах и разбрах, че смисъла на живота ми си ,, Ти,,.

Разтърси ме нежното.

Разпали ме горещото, но ти си единствен, нощите с тебе са моето слънчево утро, което аз мечтаех.

Ти ме караш да съм силна и да се боря за хубавото, чистото и най-вече за тебе, откровена съм с теб, опознах те за секунди, когато ме задържа с ръка, тогава нашата история се превърна в рима и надежда, щастие и приказен сън, който ми подари.

Благодаря ти.

 Ти си в живота ми и аз ти обещавам, че ще усетиш красивото да  обхожда тялото  ти  и да съм до теб, видях смисъла да бъда обичана.

Историята ни - тя е приказна и реална, където двама  - Аз и Ти - сме различни, идеални в живота си.

Не критикувай, не обвинявай, че искам да се докосна до теб.

Спрях да говоря, но усещам устните, които мивават през кожата ми.

Една жена може да обича, когато е истинско всичко, отвлечи ме в стаята, потопи сладките  мигове в сметанова доза любов.

Слънчице, луната се движи около нас...

С теб аз откривам свят изпълнен с надежди, пътят е нас, а кожата ми те сграбчва и плавно се докосвам до теб, усети ме, живей за мен, за нежността и страстта, за любовта, за огъня.

Доказа ми  любовта си, ти за един миг ме покори, показа ми свят, който съм нямала шанс да докосна.

Това е моят подарък - по - ценен от искреността -  часовете , когато бях истинска с теб

Обичам те! 

 

© Десислава Танева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??