20.03.2021 г., 14:21 ч.

Погрешка? 

  Проза » Други
812 1 0

Пиша погрешка в гуглето "m,ei m,fifjf", а то ми вика: "Може би имахте предвид: m,ei m,fijf". Не мога да го хвана на тясно и това си е! Добре, съгласявам се, дай да видим какво според теб е "m,ei m,fijf", щото ми звучи не по-малко безсмислено! Оказах се отчаяно неправ - предложи ми "преградни стени с височина до 7.5 метра". А аз, балъка, досега ги търсех само като "преградни стени", затова и получавах резултати само за такива с височина до 4 метра! Веднага си дадох сметка, че, макар и несъзнателно, съм попаднал на находката на живота си: такава стена и Сергей Бубка не може да прескочи с пластмасовата си гьостерица, какво остава за обикновените, заразени с КОВИД съседи. Поръчах две - за апартамента и за вилата, че на няколко пъти ми рязаха оградата, а съседа от съседната барака подозрително кашля и се прави, че е от цигарите.

За пореден път се убедих, че великите открития за плод на чиста случайност. Сега се мъча да отгатна кода за "маска за лице, с която не изглеждам нелепо", към момента - без резултат. Но вече знам, че е само въпрос на време.

© Илиян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??