27.10.2007 г., 14:09 ч.

прашни спомени 

  Проза » Писма
1392 0 5
1 мин за четене
 

    Бих искала да го напиша на ръка,за съжаление няма къде да го изпратя.      Нетактичността ми е неприятна черта, винаги забелязвам, когато някой е нетактичен, но аз самата много често съм... и забелязвам в последствие. Не обичам да се извинявам.       

 Аз не съм шестокласничка, но едно дете, което остана някъде в миналото и не пожела да бъде част от този свят, сега изведнъж се обади в мен и започна да иска силно да се върне...  и да живее. И то е заради теб. Бях спряла да вярвам в любовта. В моногамията... в съжителството.  С моите емоции... много от рано се хвърлих в живота и не съжалявам, просто той ме разочарова - животът. Имах различни представи, всичките си ги бях създала от книгите и собствените си фантазии и мечти, а животът се оказа толкова сив и лицемерен. Лишен от чест, смелост и искреност, не срещнах нищо истинско. Спрях да вярвам в онези идеи и разбирания, с които беше изпълнено сърцето ми. Отдавна знаех, че не съм щастлива. Не ме интересуваше кой знае колко, защото не мислех, че е възможно да намеря щастие.  Задоволявах авантюризма си и се залъгвах, че ми е хубав и интересен живота с някакви връзчици с дришльовци, с които се държах злобно и ги наранявах умишлено, просто защото ги мразех, че са толкова сиви, лицемерни и жалки, като целия свят наоколо.

   Ти ми припомни. Върна ме. Благодаря ти. Без това дете, което се отказа и спря някъде там, не бях себе си.

Колко малко му е трябвало, просто един човек - доказателство, че не е само на света и че тези мечти и идеали не са само детска фантазия, ненужна никому. Трябвало е само да те намеря. Трябваше ми  и малко време да разбера, че   не си просто поредната ми авантюра. Нима те изгубих, преди да съм разбрала какво си за мен? Няма значение, дори е по-добре. Аз не правя хората щастливи.

 Мисля, че не е нужно да казвам повече.

© Силвана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • А! Голям Гальовник! Благодаря! И аз се надявам да правя хората щастливи
  • Надявам се, че този човек не те е забравил нито ти него и това което сте имали да е било истинско и да ви е направило и двамата щастиливи. От разказите ти мисля, че си добър човек и правиш много хора щастливи дори и да не го осъзнаваш.
    Поздрави!
  • Благодаря,от страданието се раждат истини... Тъгата е муза,за това няма да се извинявам,че съм ви натъжила,чудесни сте!
  • Да.. да имаш същия глас и същото лице като човек, който е мъртъв. И ако някога се съживи... е като да се родиш отново.
  • Е, натъжи ме! Наистина!
    Има нужда...
    Има нужда да кажеш, много повече!

    Поздрав!

Предложения
: ??:??