13.01.2016 г., 22:30 ч.

Престраши се да кажеш ''ОБИЧАМ ТЕ'' глава 1 част 3 

  Проза » Повести и романи
358 0 0
2 мин за четене

    Докато вървяхме единственото за което мислех бе '' защо за бога съм след него, защо бе това желание''

Върви, не се влачи! -измърмори ядосано

-Хей, Коу, ще ми кажеш ли къде отиваме ?

-До вещицата Луиза, за да ти направи заклинание и да ми се махнат проблемите от главата ми задето ти промих мозъка !

- Поне можеш да не си измисляш, сещаш се глупавите демонски истории...

* от името на Коу *

Тя не ми вярва... ами сега ? Разказах й за това, че съм демон . Добре..

- Виж, Роуз - казах - помниш ли когато се срещнахме в къщата и ти видя истинският ми облик ? Е, да аз съм демон. Има същества отвъд човешкия свят. Пример съм ти аз. Но ти ме виждаш защото съм наполовина човек, наполовина демон . Когато те целунах в пещерата ти направих магия, чрез която когато поискам нещо ти имаш желание да го изпълниш. И сега търсим вещицата, за да те оправи и да си нямам повече проблеми с теб! О и след магията, която ти направих твоите спомени се възобновяват на всяко мое желание. Тоест ти губиш спомени .. те се връщат и така.

- Аз, аз - започна да говори - аз, ти вярвам, Коу ! Не знам защо, но ти вярвам! Спомних си облика ти ! ВЯРВАМ ТИ !! - каза тя и ме прегърна силно, като че ли се е случило нещо страхотно . Все пак й бях благодарен за доверието и, само защото не исках да я обидя сложих ръцете си на кръста й и я прегърнах и аз.

- Коу, стъмва се ... отново ли ? Къде ще спим, студено е ! - Попита.

- Аммм тази вечер ще спим на открито. Аз ще направя легла от листа, а ти ... ти стой мирничко и не прави нищо ! ...

 

       * от името на Роуз *

 

 Коу правеше леглата от листа с в главата ми бе само мисълта за него ... защо ?! Дали не бе страничен ефект от заклинанието ... не, не е възможно ! Тогава какво? Да не би да -- НЕ, РОУЗ... СТИГА СИ МИСЛИЛА ГЛУПОСТИ ...

- Готово е, палачинке ! - каза Коу

- Добре :)

  Легнахме на отделните си листни легла и единственото, което се чуваше бе пръскащият звук на огъня до нас ... Коу бе задрямал, а аз като изследовател започнах да го разглеждам . Миглите му бяха дълги... колко сладко ! И докато гледах унесено към него, не забелязах как задрямвам в нечието чуждо легло ...

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 ТОВА БЕШЕ ЗА ТАЗИ 1ВА ГЛАВА :) ОЧАКВАЙТЕ СКОРО ПРОДЪЛЖЕНИЕТО ^^ АКО ВИ ХАРЕСВА ИСТОРИЯТА НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ ДА ОСТАВИТЕ ПОЛОЖИТЕЛЕН КОМЕНТАР. 

© Пепи Дичева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??