24.02.2018 г., 0:06 ч.

Рапсодия в черно 

  Проза » Други
544 0 0
3 мин за четене

Рапсодия в черно

/синопсис за пет минутен филм/

 

 

            Пецата е около 40-годишен неудачник, живее сам в едно мазенце на Ситняково  и дължи на много хора пари. Не работи нищо защото не умее да работи нищо. Неговата страст са заровете, играта на карти и покер автоматите. От време на време ходи в Пъклото, една полуразрушена сграда, и играе сварка с други безделници като него.

В момента Пецата е в Пъклото и губи. Там са още Брадата, Банана и Шмекера и играят на сварка с миза 2 /два лева/. Това са последните пари на Пецата и той разчита да си върне загубите. Освен това парите са му дадени за да купи с тях перилни препарати за чистачката на входа а той играе сварка.

            Брадата и Банана се отказват, остават Пецата и Шмекера. Чува се драскане от клечка за кибрит. Банана пали цигара, всмуква и издухва дим срещу Пецата. Без да види Пецата, Шмекера взема едно асо пика от Банана и го заковава с 22 бройки срещу 7 спатия и вале пика на Пецата – общо 21. Пецата пак няма Пари, моли да му дадат и тримата по 2 лева за да остане в играта, но вместо това получава  шамари и ритници по задника.

            Пецата напуска Пъклото и си тръгва към мазенцето, като се надява да не го забележи чистачката на входа. Докато наднича зад ъгъла, някой кашля зад него. Това е Измамата. На Измамата и бандата, Пецата също дължи голяма сума пари. Колко? – не помни вече. Решава да бяга напред към чистачката. Но там стои Илиан Бедата. Пецата кляка послушно и очаква с примирение дали ще му се размине отново. Измамата е груб с него, извива му ухото, заплашва го и накрая го удря по главата. Илиан Бедата го изритва в слабините, просто за удоволствие  и двамата с Измамата изчезват зад блока.

            Пецата вие на умряло и се влачи към мазенцето си. Той е отчаян и решава да си реже вените. Продължава да реве, затваря очи за да не гледа кръвта по ръцете си.

            Внезапно на вратата на мазенцето се почуква . Пецата оставя ножа на масата. Влиза Лора, дъщерята на чистачката за да вземе от него от него перилните препарати. Лора е ученичка в 12 клас. Тя трябва да е на училище, но не е! Трябват ѝ пари и заедно с майка си почиства входове на кооперациите.

            Пецата и обяснява, как негов приятел днес има рожден ден и как парите ги няма. Тоест има ги, но са в него в приятеля на Пецата и ако Лора иска могат да отидат вечерта на рожден ден в една вила в Симеоново. Проблемът обаче е, че няма кола. Лора се съгласява да вземе колата от майка си.

            Пецата звъни по телефона на Измамата и го моли да се срещнат за да се разплатят.

            VW Поло напуска Симеоново и навлиза в гората. Лора шофира а Пецата е до нея. Пецата и показва накъде да се движат.  Колата отбива в ляво от главния път и след малко спира.

            Срещу тях на пътя се вижда някакъв Хюндай без номера. От Хюндая излиза Илиан Бедата. Лора е уплашена. Пецата измъква ключовете от колата и хуква на вън.

            Илиан Бедата се доближава до VW Поло и гледа през стъклото на колата към Лора. Хили се хили зловещо и безмилостно.

            Пецата отива до Хюндая и подава ключовете на Измамата. Измамата излиза от колата и двамата потъват навътре в гората. Чува се звук на бухал. Пецата се обръща назад към Лора, която е здраво хваната от Илиан Бедата. Измамата вади пистолет и го тика под брадичката на Пецата. Чува се изстрел. Пецата е мъртъв. Бухалът продължава да буха.

            Хюндаят с бясна скорост излиза от гората и се спуска към града

 

СО23022018М

© Свободей Огражденец Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??