29.06.2008 г., 13:55 ч.

Разходка из ефира 

  Проза » Други
758 0 1

Разходка из Ефира

Всеки обича да се разхожда. Някой обича в парка, друг на площада, по улицата, но дали някой знае, че може да се разхождаш дори седнал на дивана вкъщи? Ами разбира се, че може и дори е много лесно. Слушайте сега: Сядате удобно и се отпускате, но така се отпускате, че да не усещате тялото си (забравете за него, няма го). Готово ли е? Е, добре! Хайде сега усетете безкрая, няма я Земята, няма ги звездите, дори и вакуума го няма. Трудно ли ви се вижда? Спокойно, не е. Когато стигнете до тази част, ще разберете колко е лесно. Може за фон да си пуснете лека и приятна музика, например Enigma или Era. Когато забравите и за материята, вие вече сте в ефира. Да. Това е. Сега се разхождайте колкото желаете. Ако искате, може да се разходите с любим човек, просто го хванете за ръка и давайте! Може да се разходите с цялата компания. Всичко е възможно. Тази разходка е полезна и приятна за хора от всички възрасти, без ограничения от пол, религия и образование. Давайте! Ако повече хора се разхождаха така всеки ден, Светът щеше да е много по-различен.

© Иван Петров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ...в казармата така се измъквах през една малка тайнствена дупка в оградата Нощем, когато в стаята в поделението всички заспиваха и ставаше тъмно и смърдеше на кубинки. Да се похваля - владея и хипноза, мога да вкарам съзнанието на повечето хора в... алфа, не съм чак толкова добър...

    ...затвори очи: отпусни се, почувствай как клепачите ти натежават. Празно. Черна дъска и тибишир и гъба. Начертай един голям кръг. Сега напиши в кръга цифрата 1...

    ...изтрий цифрата 1 и напиши цифрата 2... И така докато не ги вкараш в Алфа
Предложения
: ??:??