10.09.2013 г., 21:56 ч.

Разковани дъски - 37 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1205 0 14
4 мин за четене

Не си мисли, че си дръпнал Дявола точно за опашката. Когато си посегнал, той е бил с лице към Теб...

 

 

Сирийската версия на "Камъните падат" - "TOMAHAWK DOWN"...

 

 

Духовно танцувално течение в чалгата - Пайнерритмия...

 

 

Ако всяка целуната жаба се превръщаше в принцеса, италианските ресторанти щяха да фалират. Добре, че рекламациите са в повече, та жабешките бутчета все още фигурират в менюто...

 

 

Спрях да заделям бели пари за жени, от които ми причернява...

 

 

Състояние и жена, от които можеш да излезеш, не са фатални.

 

 

Винаги съм бил за това, да се прелива кръв, а не да се пролива...

 

 

Съдбата всекидневно оставя върху нас своя отпечатък. Отпечатък от среден пръст...

 

 

Ако те оставят на сухо, дано да е мартини...

 

 

Ако непрекъснато бистриш политиката, ще ти се замъти главата...

 

 

Относно късмета на алкохолика: не ти се пада все на теб. Просто ти все падаш...

 

 

Всъщност, истинските бежанци не са ли тези, които искат да напуснат страната?

 

 

Лоша новина за Пепеляшка: В полунощ тиквата се превръща в политик.

 

 

Когато няма ядене апетитът с какво идва?

 

 

Като малък обичах да ходя на цирк, но нямах възможност да ходя често. Сега е друго - рядко ни позволяват да излезем от него...

 

 

Министерство на здравеопОзНАването...

 

 

Живеем в сегашно отмъстително време...

 

 

Смилянският боб - нашият отговор на надпреварата във въоръжаването с химически оръжия!

 

 

Когато Злото остане зад гърба ти, огледай се - може то да има съвсем други планове.

 

 

Поглеждайки тъщата, той установи, че жената трябва да се намира в прекрасна, а не в страшна форма...

 

 

Понякога всичко свършва добре, когато просто свърши...

 

 

... И профсъюзът на стъкларите призова за повече прозрачност в политиката...

 

 

Съдейки по стената на ФБ, песента би следвало да се модернизира като: Another Click On The Wall.

 

 

Хората, които винаги търсят все обратната страна на медала, нещо ме съмняват.

 

 

Ако лаеш по всичко, бързо ще прегракнеш. Ако не спреш - ще изгубиш гласа си...

 

 

Не е загуба на паметта, когато вместо кафе с коняк, изпиваш само коняка. Няколко пъти...

 

 

Каква е според мен разликата между нашия и европейския футбол, обяснявам нагледно с две ситуации:
 1. европейският футбол - "Топката беше избита от краката на нападателя с елегантен шпагат"...
2. нашенската версия: "Топката беше избита от нападателя заедно със зъбите му, посредством елегантен шпагат"...

 

 

Дежа вю: Винаги, когато прецъкам каналите на телевизора и попадна на мач на "Милан", виждам как Марио Балотели получава жълт картон.

 

 

Целият Живот е просто едно бягство от истинската реалност...

 

 

Попитах ехото:
 - Ще се оправи ли страната ни и кога?
А то ми отвърна:
 - ... Ни… и кога, ни кога, никога, никога...

 

 

Когато всичко е с краката нагоре, дано те да са женски...

 

 

Да живее България! И докога толкова зле?

 

 

Все още бракът е единственото престъпление, което се извършва под покровителството на Закона, бива потвърдено с подписите на няколко души и се извършва пред свидетели.

 

 

Разположих се удобно на дивана, налях си уиски, взех си фъстъци и започнах да броя парите от заплатата. Отне ми точно две секунди.

 

 

Неподправена ми изглежда само човешката злоба.

 

 

Простите хора обичат да карат направо през просото, а аз - направо през простите хора...

 

 

Добър психиатър е онзи, който не само запазва разсъдъка си, но и остава жив след общуването със своите пациенти...

 

 

Днес ще ме водят до Мола на мъченията...

 

 

Честит Рожден Ден на всички, на които днес им се е родила каквато и да е мисъл!

 

 

Мога да изтърпя всичко, но всички - не мога.

 

 

Трябва на следващите първенства по лека атлетика да има дисциплина за катаджии - на 100, на 200 и на 400 лв. с препятствия.

 

 

Силно се надявам всички хора най-после да станат такива!

 

 

Българите сме много, но юнаците са малко...

 

 

Осмото чудо на Света е българската минимална заплата...

 

 

Новият кулинарен хит: "Стълба към небЦето"...

 

 

Родната илюзия ни пази...

 

 

Извинете, но винаги така го прочитам: Здравната каШа...

 

 

Универсален език: КатастроFallen in Love ...

 

Кирето, 14.08 - 09.09.2013 г., Бургас

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Браво! Очаквам скоро и на хартиен носител.
  • Благодаря Ви, Приятели! Засега наистина само теглим по една и стискаме зъби, но скоро ще останем без тях.
  • Браво. Твоите неща винаги ми харесват и носят настроение! А на някои мога да падна от смях, на други пък ми идва да извадя виртуалния патлак и да започна наред, ама нали съм си кротък - само тегля още една !
  • Както винаги ненадминат в жанра, който може да бъде вече и твое изобретение. Поздрави!!!!!!!!
  • Денис,
    Сенека да си подремне под навеса нека. Тъй ми суфлира учителя Йода иззад аптечката
    Когато мъжът се ожени, той се превръща тутакси в "MAN ON FIRE"
    Поздравче!
  • Метна Сенека отдавна в бъзето ти! Да питам само... Ако един мъж е станал "Мъж на годината", като се ожени, следва ли да му викат "Мъж на гАдината" или запазва старата титла?
  • Анита,
    сърдечни поздрави!Човек без позиция, е като войник без оръжие на първа фронтова линия

    Сър Димитри,
    поздрави, Приятелю! Мозъкът е необятен като тайга - материал колкото щеш.

    Сани,
    както пее моят адаш от "Щурците" "Солен е вкусът на времетооо..."
    Поздравче!
  • Супер, както винаги! Но...с горчив привкус!
  • "Разположих се удобно на дивана, налях си уиски, взех си фъстъци и започнах да броя парите от заплатата. Отне ми точно две секунди...".

    Кире, свърши летният сезон в Бургас... и пак започна да ги Забиваш едни...
    Все се чудя... ти като ги разковаваш тези Дъски - кой ли ги е Забил????
    Харесах!
  • Чува се като хлопат пустите дъски!
    И добре, че се чува!
    Поздравявам те за житейската и гражданска позиция!
  • Танче,
    има ли "пирони", има ли "дъски", наковаването е лесно.
    Поздравче!

    Лордли,
    благодаря Ти, Човече! Заповядай винаги!

    Дани,
    развързал съм кесийката, знаеш,че можеш да вземаш с пълни шепи
    Поздрави!
  • Хайде на бисерчетата моля
  • Чуднички!!!
  • Кире, ама си ги наковал пак едни...
Предложения
: ??:??