18.01.2016 г., 17:35 ч.

Разковани дъски - 67 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1131 0 14
3 мин за четене

 

Етнографска катастрофа:
на гол тумбак - чифте смартфони...

 

Поради липса на пари вече заделяме бели кахъри за черни дни.

 

Семейните ценности на българите отдавна са по... заложните къщи.

 

През първото полувреме българските национали ще нападат наляво, а през второто - на тревата.

 

След Свободата, най-висока цена човек плаща за бездействието си...

 

Единствените хора, на които можеш да звъниш по всяко време, без да се страхуваш, че ще те сметнат за луд, са работещите в приемната на психиатричната клиника...

 

Дарвине, ела си прибери маймуните!

 

Хитростта никога не живее там, където лъжата умира...

 

Руснаците си имат своето "да поседнем преди тръгване". Нашата версия е - "да полегнем преди работа".

 

Хич да не ви пука! Вече е започнало да се цепи независимо къде го чукате.

 

По-притеснително от това, да не сме сами във Вселената е, да не сте сами в спалнята.

 

Човек и добре да живее умира... да се доказва.

 

Хората, които твърдят, че пият много повече, отколкото другите могат да носят, винаги трябва да имат до себе си поне един човек, който може да носи повече, отколкото тежат.

 

По-добре да попаднеш в задръстване, отколкото на задръстени...

 

Винаги хващай пътя, преди да са те изкарали от релси.

 

Поне ума си още не съм изгубил. Той е единственото, което ми остана след като съвестта ме напусна.

 

Ако няма пеперуди в стомаха, дори хубавите ястия омръзват...

 

Най-важно е да те оправдаят на последна инстанция - Страшният съд.

 

Когато хората вдигнат ръце от теб, значи е време или да спреш, или да свалиш оръжието.

 

И да се срамувам, че съм българин и да не се срамувам, вече е късно и за двете.

Ако съдбата все ти изпраща кокошки, гъски или патици, замисли се - може би е трябвало е да станеш орнитолог...

 

Драмата на глупака:
Не мога да разбера защо не разбирам...

 

Безглаголно и безмозъчно фб стихчИ

Котенца. Кафенца. Кич.
Автомобили. Мацки. Фешън пич.
Ракийка. ЗьелИ. Мусака.
Пясък. Ноктенца. Крака.
Коктейлче. Очилца. Загар.
„Голфче”. Дрифтове. Гъзар.
Селфи. Яки батки. МОЛ.
Статуси, интриги – бол.
Политика. Дрязги. Рев. Закани.
Бан. Докладване. Забрани.
Смисъл. Никакъв. Хептен.
От мен – с любов. Приятен ден!

Кирето, 24.11.2015 г.

 

По-брутално от "Снежанка СЪС седемте джуджета", е само Вълкът СЪС седемте козлета".

 

Не само виното ражда истини, но и пелинът.

 

На бургаски е ДЕ ЖА Въй.

 

В крайна сметка, в STAR WARS всички се оказват или роднини, или джедаи, или и двете.

 

Временните неразположения непрекъснато ме изненадват с тяхното постоянство...

 

Чувството за вина е нещо като резервен парашут. В случай, че този на съвестта не се отвори...

 

Винаги е по-добре да те изправят на нокти, отколкото до стената...

 

Омразата се превърна във втора природа на българина. Първата е завистта...

 

Когато мисълта е в окаяно състояние, акустиката в главата е в цветущо.

 

Непрекъснатото споменавана на чужди майки не те прави добър син на твоята...
(размишления върху българските ругатни)

 

Оплетат ли се конците, ножици много...

 

Има два вида паразити - упорити и глупави. Но глупавите са най-упорити...

 

Кирето – октомври 2015 – 15.01.2016 г. ,Бургас

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Поздравления за уникалните дъсчици Кирил! Както винаги, четенето им ми достави голямо удоволствие, но и ...мъничко ме натъжи! Все по-рядко край нас се случват хубави неща!
    Имам една молба към теб! Можеш ли да напишеш едни дъсчици...пет или десет..но в тях всичко да е позитивно, усмихнато и красиво Знам, че няма да ти е лесно, но съм сигурна, че ще се справиш!
    Поздрави!
  • Разбира се, Пламене / Исмаил/, щом стане готова, ще имаш! Обещавам.
    Поздрави сърдечни!

    Цвети,
    благодаря Ти! Щом радват хората, значи въздействат, а от хумора по-добро лекарство за всякакви болежки няма!
    Поздравче!
  • !!! Суперско!!!
  • Хубаво е, да изпратиш и на мен, Кирчо, че съм от другия край на България!
  • Здравей Валери,
    ще се появят, надявам се да е скоро. Лично ще ти изпратя книжки.
    Поздрави!
  • Поздрави, Андромаха! Целим ги пущините, слава Богу все още виждам ясно и отчетливо мишената. Когато сложа очила с ей такива лупи и се прегърбя, може би ще предам щафетата на по-младите, но засега се справям. Благодаря Ти!

    Сър Димитри,
    има една сливенска поговорка: "Луд човек и силен вятър нищо не ги спира!"
    Вдъхновението е нещо подобно на сливенския вятър.
    Поздрави юнашки!
  • Кире, явно Коледните празници не са ти попречили успешно да разковеш и № 67. Поздрави брат и от мен
  • Здравей Анита, за стихчето не знам, но според мен трябва някои министри и техни подчинени, да излязат незабавно от образователната програма.
    Поздрав най-сърдечен!
  • Отново безпощадно точен!
    А безмозъчното стихчИ за ФБ, трябва да влезе в образователната програма. Задължително!
    Страхотен си!
  • Поздрави братко Безжичен! Наблюдението е в основа на синтезирането на всеки афоризъм. Но важни са и подправките. Засега се справям някак си с готвенето, дано не ме напуска желанието да "кулинарствам". Поздрави сърдечни!

    Мартина,
    щом си намираш любимо камъче сред останалите, които съм разпилял на плажа, значи има смисъл в това, да ги разпилявам сред пясъка.
    Поздравче!

    Роси,
    пази се, току виж се продъни дюшемето.
    Винаги си добре дошла за още, но само с каска. ))))))))))))
    Поздравче и на Теб!

    Танче,
    словото прилича на каша, която всеки от нас забърква в своето си вълшебно котле. Както рекох по-напред, съставките и дозировката са важни, за да се получи нещо вкусно и лесно смилаемо.
    Сърдечен привет!
  • Ех, разхлопа ми веществото, та чак потече!
    Много и всички СА! Поздравления!
  • Любимите ми "Разковани дъски"! Все заставам така, че някоя да уцели направо кратуната ми. Поздравления, Кире!
  • Спирам се при теб с огромно удоволствие! Винаги намирам нещо, което ми става любимо!
  • Отново: страхотно удоволствие от толкова качествени и точни в наблюденията афоризми, с хумор и необходимата доза сарказъм. Браво! Много ми харесват. Умни са.
Предложения
: ??:??