8.02.2005 г., 15:17 ч.  

Само Аз 

  Проза
1704 0 2
2 мин за четене

                                                                Само АЗ
Пак ли ме  гледаш с изненада! Какво - не вярваш, че се върнах отново?! Не се плаши, не бягай от мен! Знаеш, че само аз те разбирам, само аз мога да те обичма какъвто си и да съм до теб винаги. Ти никога не си ме обичал, никога не си изпитвал нищо друго освен омраза. Но не искаш да ме изгубиш! НЕ! Замълчи,  знам много добре какво ще кажеш! Не ме лъжи! Не мен! Познавам всеки твой жест и всяка твоя дума! Знам, че там, дълбоко в сърцето ти,  боли и не искаш да ме загубиш! Никой друг не те обича.  И боли, но го отричаш. Искаш да я спечелиш, нея, красивата и властна жена!  Но как? С фалшивата си външност, скрит зад онази маска на горд и неповторим? На жесток и велик? Не можеш да ме впечатлиш! Не съм съвършена като твоите красавици. Да,  тя ще бъде твоя както всяка друга! Тя, но коя е тя? Онази ледена кралица, която добре познаваш? Онази, която всеки път те върти на малкия си пръст? Прави те на луд и те побърква! Играе си с теб, подиграва ти се и се възползва от твоето запленено мъжко сърце? И изведнъж великият, неповторим красавец изчезва и ставаш малък, глупав господин! Тя те стъпква и подритва! После вдига гордо глава и си отива! А ти оставаш сам и се правиш на силен! Ставаш просто една жертва на женската злоба. Недей! Мълчи! Нали знаеш, че ще дойда да те утеша, да ти помогна, да ти дам сили да застанеш отново зад маската на долния и подъл лъжец! Аз, наивната и кротка глупачка! Свикнала да бъде другата, която идва само,  когато си сам. Но знаеш ли, ти си жалък. НЕ, не се прави! Стига с този фалш и лъжи! Пред мен не минава! Пред госпожа съвършенство може да се правиш на голям и важен, но аз те познавам и знам, че си кръгла нула! И аз мога да те стъпча както прави всяка една от твоите принцеси! Мога да съм жестока и коварна дори повече от тях, но имам сърце! И няма да те нараня, защото те обичам! Но не прекалявай! Защото само аз знам кой си! Само аз ще съм до теб! И само аз мога да ти помогна! САМО АЗ! Обичах те преди и продължавам да те обичам, макар че съм една кукла, момиче за всичко, едно протеже!  А защо съм още тук? Защо ли, може би ми е жал за теб! Може би само се подигравам както те -  ледените кралици! Но не,  в моето сърце я има топлината, която мога да ти дам само аз!. Боли те, нали? Истината ранява и погубва! Недей да плачеш! Ела до мен, прегърни ме!  Хайде, ставай!  Слагай маската! Играта продължава! Но някой ден няма да има къде да отидеш и ще дойдеш пак при мен! Ще бъдеш мой! Но дали ще искам?
                                                                                                 Мигличките (запазени права §®)

© Мигличката Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??