22.08.2013 г., 14:44 ч.

Саздърма 

  Проза » Хумористична
1028 0 18
1 мин за четене

САЗДЪРМА

 

            Ох, ще ме побърка това моето любопитство! Въоръжило се е с едно остро шило и човърка ли, човърка. Леко ме бодне първо под лъжичката, после се прехвърля в главата и върти, върти, забива се по-надълбоко и дълбае ли, дълбае.

            Кой ли ще е този, дето ще се обозначи с НИК „саздърма”, ще влезе във фейса ми, ще публикува на „стената” ми, ще ми предложи приятелството си, ще се опише като съблазън и ще ми обещае, че ще сме неразделни.

            Дали е мъж или жена? То, думата саздърма трябва да е от женски род, щото на „а” завършва. Освен това и свинската, и телешката, и говеждата саздърма са от женски род, следователно ще е жена. А и логично е, нали аз съм все още мъж, макар и почти пенсионер.

            А колко ли ще е млада? Последната, дето ми се яви на „стената”, излъга с цели 15-ет години. Трябва да е млада, щото саздърмата прясна се продава и не е с голяма трайност. Ако беше се кръстила „пастърма”, тогава е ясно, че ще е дъртофелник. Крехка саздърмица ще да е, м-м-м-м!

            Дали ще е блондинка? Щото аз на блондинки пò налитам. Ама и на брюнетките не отказвам, ей тъй на! Най-прилича да е червенокоска, щото прясната саздърмица също е червендалеста.

            От къде ли ще е? Няма да е от морето, щото тук ний суха цаца имаме, а не сочна саздърмичка.

            А може да е чужденка. Бре, ами ако е туркиня? То, саздърма от турски иде. Ще ни угади оня ми ти турчин, мъжа й, ще дойде с един голям нож и... на саздърма и двамата.

            Ех, какъв съм и аз черноглед, не ще да е туркиня, щото сега едва забелязах, че под поканата на стената ми, с много ситно написано, едва се чете: „KFM

© Лордли Милордов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • То за читава "саздърмица", Естрея, чиляк що ли не чини
  • Ах, Милордов, късогледството ми за пореден път ми напомни, че щЪ- не щЪ ще трябва да заприличам скоро на секретарка! Ама машала на хОтговорниците на сайта, че са сложили
    шрифт
    | + | - | )
    Пък внимавай да не е от последния вид саздърмата, че там нали знаеш.... мъжът за удоволствие, жената за разплод!
  • Няма я едновремешната-а-а, Snevra
  • А-а има я,има я саздърмата.Я ела в нашия супер да я видиш.Вярно, че е малко по-така от едновремешната, но пък на етикета пише:Саздърма - произход български.Давай смело, момче.От наше добиче ще да е твоята саздърмица.
  • С благодарност за двете усмивки, връщам ти Eia - три , , .
  • Тъй е, Динко, саздърмата е едно от нещата, по които ще въздишаме.
  • хранително-интелигентска...
    за съжаление, младото поколение вкъщи не познава думата създърма, да не говорим за вкусната от едно време...
  • Ммарина, Виктор, Кали и Сулеймо, хубаво е че се забавляваме с този текст заедно
  • Това е много готино! Разсмя ме отвсякъде. Успехи по-нататък.
  • Благодаря за смешките!
  • Утрепа ме Милорд! Цял ден гладничка стоя и ти с тази създърма, коремчето ми озверя
    Няма да е млада. Поне набор ще да е. По-малките тази думичка не са я чували.
    А каква боя е и гола да я видиш, пак няма да разбереш, откакто коламаската измислиха. Моли се жена да е, че инак.....
  • Е, чак пък "професор". Важното е да се забавляваме, ДонМакБъч!
  • Професор Sir Lordly - председател катедра "Хумор, сатира и забава", в която съм дребен нещатен сътрудник Благодаря за приятните моменти с теб!
  • Привет, Жанет! Нали знаеш, че най-важните неща в договорите и етикетите винаги са със ситни букви
  • Заради ситните дреболийки в края ме накара да надяна цъките
    Твойта работа като онази сънуваща гладна кокошка
  • Усмивката на една Самодива е нещо ценно за мен
  • Няма отърване от реклами и непоискани търговски съобщения Благодаря за усмивката!
Предложения
: ??:??