14.03.2012 г., 10:58 ч.

Секс 

  Проза » Еротична
2677 0 1

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

В тази стая, в която ние се срещахме, се случиха някои събития, които се чудя и до днес защо не успяха да ни променят кой знае колко. Все пак, като се замисля сега, разбирам (но май и не е нужно да осъзнавам), че желанията на хората да се отдадат един на друг донякъде са свързани и с горчивия им опит, а донякъде и с техните цели. Колкото повече искаш да постигнеш дадена цел, толкова повече се стремиш да заприличаш на този човек, който очаква партньорът ти. По тези признаци лесно можеш да разбереш на някого козовете му, а дори и асата му. Лъжите в секса са по-страшни отколкото в любовта. При наличието на големи липси в закона по отношение интимността на двама души, можем да говорим за криминалност, както и за лесна избухливост и трупане на ненужен горчив опит. Та в тази стая нашите тела се радваха на другия вид общуване, наречен от науката секс. Докосването на двата различни пола довежда нервната система до фонтан от емоции, които могат да бъдат истински, но могат и да са преднамерени. Вагината е нежен орган, който е овековечен в картина като "Вратата на света", и е необходим, за да можем да се докоснем до света по възможно най-нежния начин. Оставянето на тези сродни души да се радват един на друг, е все едно да оставиш истината за нашето съществуване да се възроди и ти да прегърнеш младостта си. Много малко хора са достигнали до това прозрение, много малко хора допускат младостта да облее цялото им съществуване, т.е. да умееш да се отдадеш на съществуването си. В България ни учат как да се трудим за нищо, а в чужбина (и то само някои страни) са отделени специални глави от законите, които позволяват на неомъжени двойки да кажат законно да на радостта от секса. Да се любиш, означава спокойствие, да се гавриш с брака и да го използваш като прикритие, за да правиш секс, означава законно убийство. Да създаваш хора, които ако искаш, ще признаеш, означава да вдъхваш на хората страх - те да вярват в несъществуваща съдба - различна от божията. Тези трикове използва властта, за да подчинява всички нас в своите мрежи на корупцията, издевателството, предателството и сирачетата. За милиони няма закони, защото другите закони също тръгват от секса и скапаната дума, наречена КОПЕЛЕ. Копеле означава ината на този, който не е искал да признае любовта си или насилието си. Какво означава секс - означава общуване между двама души, което трябва да се узакони. Моля ви, направете подписка в защита на секса! 

© Детелина Антонова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??