4.10.2023 г., 10:43 ч.

Шпицкомандите се насъскват 

  Проза » Други
251 3 13

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

1 мин за четене

Един приятел ме обвини, че съм мрачен. Макар да съм просто реалист. А днес не е реалистично да си оптимист…

Но за вас – и специално за Горан – цитирам писания на виден либерал, пишещ се професор, завършил в Оксфорд преди 1990 година, чадо на изпитани комунисти и в момента водещ демократ.

Мрачен, кисел език на омразата:

„Вижте сега. Този метеж на въглищарските путиноиди и техните крепостни орки не може повече да бъде търпян.

Ангажирайте цялата мощ на държавата. Ще бъдете подкрепени. Българският народ е преди всичко боязлив и се прекланя пред власт, която показва, че е такава.

Действайте твърдо сега и си решавате големи проблеми за 30 години напред. Правено е (Тачър, Рейгън). Ако искате, мога да ви изнеса кратки лекции.

Но действайте, за да не се задействат гражданите и да стане страшно. Последното нещо, което искате, е на магистралата да се появят линч-отряди. А те ЩЕ се появят.

ПС. Ако в четвъртък, когато пак трябва да тръгна из страната, путониодните кръвосмесени крепостни продължават да блокират пътищата, аз лично ще се заема. Не го допускайте, моля.“

Без коментар!

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Надя, Красе!
    Дано Акеми е прав...
  • С прости съждения - сложни анализи... не знам как става ... нищо ново под слънцето.
  • Като видях кой го е казал... , но Акеми е права. Ако думите променяха хората, поповете светци щяха да са.
  • Няма как да ги моделира, това не са малки деца. Вече си имат собствени възгледи за живота и еди преподаватиел не може да гипромени. Ако знаеш и аз с колко идиоти съм се сблъсквала из цяла Европа, пък...
  • На мислещия... Но тоя работи със студенти и ги моделира по свой образ - грозно подобие.
  • Хитлер е бил харизматична личност, Генек. Докато тия стават противни на всеки мислещ човек още щом ги погледне.
  • Благодаря, Акеми!
    Никой те е обръщал внимание и на неуспелия художник-формалист...
  • Има ли кой да обръща внимание на такива?
  • Благодаря, Блу, Георги!
  • Гласът на омразата ечи от всички фронтове, опс, от всички монитори исках да кажа.
    Поздравявам те.
  • Няколко пъти започвах да пиша коментар, но думите не са достатъчни да изразят това, което почувствах, четейки цитата. ККК ряпа да яде пред Дайнов.
  • Благодаря, Миночка!
    Оптимизъм. Млада си...
  • Извадихме лош късмет, във времето в което живеем! Всички вече ще гледаме мрачно. Едни путинисти, други дълтонисти, трети наркомани...!
Предложения
: ??:??