17.10.2022 г., 10:47 ч.

Щастливата любов със себе си 

  Проза » Разкази, Фантастика и фентъзи, Хумористична
634 3 9

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

4 мин за четене

ДЕСЕТ червени точки!!!

/ изпитно съчинение от същество ЗРК 275, 5 степен обучение/

Някога на нашата планета са живели архаични форми на съществуване. Според справедливите закони на господарите, те са изчезнали, но, все пак, ги изучаваме, за да не повтаряме грешките им. Най-известни са динозаврите и хората. За първите ни обясняват много, тъй като техният живот е близък до нашия днес – оцеляване и размножаване. Макар във второто, все пак, да има някои разлики, защото господарите са направили всичко възможно да ни облекчат.

Хората са били нисши наши предшественици. Повечето от тях са спазвали закона на природата, който споменах по-горе. Но е имало упадъчни същества, които са отклонявали цивилизационното развитие и са нарушавали избора на биологичната група. Вместо да търсят най-полезното за себе си и своите господари, те са отклонявали вниманието на групата в неправилна посока: образование, четене, рисуване, музициране и тем подобни, далечни от материалното благополучие, вредни занимания, отклоняващи от същинската цел на Сътворението – служенето на господарите..

Повечето от тях грешни изкривявания са били посветени на отклонения от нормалното съществуване –  базирани били върху някакви си фикции като любов и омраза, мечтания, романтики, за да се стигне до разрушаващото състояние, познато като Dolce far niente, което изисква специално обяснение за нас, заетите ежесекундно в градивен труд в полза на господарите и бъдещето…

Висшите същества в онзи период се замислили над сложния и трудоемък проблем – как да насочат вниманието на останалите към обществено важното. Което плавно да се слива с всестранното задоволяване на всички потребности от самия човек.

Идеолозите на модерното разбрали, че именно отвлечените понятия сковават хората и се заели да разбиват оковите на архаичното.

Започнали с изкуството. Постепенното профаниране свалило до необходимото нивото на възприемане – ясно е, че простото е по-леко въздействащо от сложностите. А простичкото – още повече…

Така музиката се превърнала от подтик към слушане и изживяване към механично раздвижване на тазобедрените и крачни мускули, живопистта в декорация, литературата в действено средство за убиване на времето и отпускане на тялото и най-важните му части /стомах, черва/ в полезен сън…

Обаче, оставала любовта. Изключително вредно изживяване, превръщащо човек в друг – разсеяност, оглупяване, романтична унесеност… И чак накрая -  и то не гарантирано, оздравителен и развлекателен секс.

Учените успели да изтрият първите етапи и да доведат съществата до крайната степен. Започнали с изкуствено превръщане на същества от един пол в същества от другия, разнообразили търсенията и достигнали до 120 пола, а накрая обединили всички полове в един. Както сме ние днес…

Основа станало едно природно изключение, дарено от природата на някои редки екземпляри, наричано в древността хермафродизъм. Тоест, съчетаване в едно тяло на два полови органа.

Наложило се учените да поработят, докато успеят да удължат до необходимото единия орган, така че съществото да може еднолично да се занимава със секс. Без да има нужда от партньор, помагач, компания…

Разбира се, получили се някои отклонения. Все още в съществата се запазвал интерес към останалия свят, та понякога две същества се събирали и, вместо да се занимават поединично със секса, разменяли органите в действие.

Полицията на нравите строго следяла и наказвала увлеченията, но веднъж се стигнало до ексцесия – в едно жилище намерили над сто същества, оплели се в секс оргия като кълбо бесни змии. При това в хаоса някои били събрали в едно своите органи, смятайки, че са с чужд партньор…

След което се намесили специалистите и поработили върху химическото подсигуряване на спокойния секс…

Днес ние сме добри и полезни същества, отделящи цялото си време на труда и прогреса на обществото, отдавна захвърлили остарелите и вредни изживявания като любов, мислене, емоции. Посветили сме се на задълженията си и само в разрешените периоди, под строг контрол, единствено със себе си, отделяме време за секс.

Разбира се, понякога от тези наши действия се раждат деца. Но не толкова често – съществото знае какво е да раждаш и кърмиш, затова много внимава в кратките мигове на обединение на органите в организация.

/Съчинението ми е заучено и записано според Указание ВН амс 14 – точно възпроизведено по учебника, проверено и доказано за липсата на индивидуалности и оригиналности.

Моля да бъда допуснато до 4 степен на обучение за публичен метач на квартала./

 

Интересен, неприличен коментар - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Лаура, Петре!
    "Нека сега нашата журналистика задържи сълзите си, както ще ги задържи в европейската - за да оплаче други столици, други варварства и страдания, кога робът извика на господаря си: кой си ти, що плачеш? Мъж ли си, жена ли, или хермафродит - звяр или риба?... И ще бъде ден - ден първий..."
    Бетев, "Смешен плач"
    Браво, Петре! Учил си!.
  • Днес едно дете беше нарекло внука ми с неприлична дума защото казвал моля и благодаря - та се чудя къде е тънката граница между възпитанието и джендърството в детските очи! Хареса ми, Генек!
  • Не мога да си спомня КОЙ го е казал, '' Хората се раждат, мъже, жени или хермафродити ''
  • Благодаря, Антоанета, Надя!
  • Реална фантастика. Понеже сега съм в период на не толкова dolce far niente, чета, гледам и не вярвам на очите и ушите си...
  • Това за груповия секс трябва да се патентова.
  • Интересно написано, както винаги, поражда размисъл! А и ако се вземе под внимание джендърството, незнам колко хора ще останат нормални!
  • Благодаря, Карилия, Миночка!
  • Много е точно.
    Хареса ми!
Предложения
: ??:??