30.12.2022 г., 21:07 ч.

Следващите сто години 

  Проза » Хумористична
718 4 9
18 мин за четене

(Прорицателства от панелната пещера, в която модерният човек живееше): 

 

 

2023:    България внася в ООН резолюция, с която да се прекрати всеки въоръжен конфликт по всяка точка на света. ООН одобрява и издава резолюцията. Всички воюващи я приемат и до края на годината войните по света спират. България е обявена за световна мироопазваща сила номер едно.  


2024:    Цяла година без никакви кръвопролитни действия по света – за пръв път от Омир насам. България повторно е обявена за мироопазваща държава номер едно.     


2025:    Нобеловата награда за литература за първи път се присъжда на българин. Това е човек, пишещ в сайта за творчество „Откровения“ под псевдонима „Граф О‘Ман“. Само за пет години Граф О‘Ман е публикувал 695 разказа,  1 736 стихотворения, 329 есета, 258 фотографии и е направил над 24 000 коментара. 

Наградата за мир отива при сибирския дисидент-отшелник В.В.П, бивш световен лидер, впоследствие доброзорно замонашил се. 


2026:   Духовен и културен разцвет в България. Павликени става европейски център на съвременните изкуства.  


2027:    Илон Мъск (Илиян Мъсков) придобива българско гражданство по облекчената процедура и печели местните избори за кмет на Белоградчик.


2028:    София измества Париж като най-предпочитана туристическа дестинация в Европа.


2029:    За трета поредна година Равда е най-престижният европейски морски курорт.


2030:    България се класира на Световно първенство по футбол за пръв път от 32 години. Господ повторно е припознат за българин, а следващият ден е обявен за национален празник. По целокупно желание на народа към него са добавени още девет неработни дни.    

 

2031:    БНБ осъществява финансова революция като издава и публично оферира Златна акция – за първи път в световната икономическа история централна банка прави това. Неутрални финансови експерти оценяват чистата стойност на  акцията над нивото на Федералния резерв на САЩ.    


2032:    Около 80% от световните инвестиции са съсредоточени в България. „Форбс“ и „Файненшъл Таймс“ сочат страната като световен данъчен рай.


2033:    Николета Лозанова се развежда за девети път и става Мис Свят. Наградата Мисис Свят отива при Корнелия Нинова.  


2034:    За втора поредна година Враца е обявена за най-добър град за живеене в Европейския съюз. 


2035:    Референдуми в Одрин, Анталия, Измир и Къркларели за присъединяване към България. След резултатите президентът на Турция Реджеп Тайип Ердоган моли българското правителство направо да анексира цялата му родина.


2036:    XXXVI-те летни Олимпийски игри в София не завършват, тъй като на петия ден са изпити всички запаси от ракия в страната. 


2037:    За първи път от почти две десетилетия в България няма избори в две последователни години. Българите са начело по щастие в Европейския съюз. 


2038:    Умира британският крал Чарлз III. Следва серия от неочаквани абдикации по линия на тронното наследяване, като последователно се отказват 43-ма престолонаследници от династията Уиндзор. Короната приема 44-ият по ред, сто и една годишният виконт Симеон Сакскобургготски. Той е интронизиран под името Саймън Първи ъф Бритън-Мадрид-София-Горите-Земите-Дворците-и-Сакс-Кобург-Гота. Кралството му трае точно 800 дни.   


2039:    На 1-ви септември избухва Третата световна война. Поводът е панамското нападение над Коста Рика. Последва десетминутен щурм („блицкрийг“) в Карибско море, вследствие на който шлюзовете са повредени, а всички страни от Карибския басейн, опустошени от мъка, се обединяват в една. След четири часа Световната война приключва. В този конфликт България е единствената в света предала се страна. Това става с решение на Народното събрание, взето с абсолютно мнозинство пет дни по-късно с мотива „да не ядосваме никого“.  


2040:    Пряко телевизионно включване от къщата на най-възрастния български гражданин Вежди Рашидов. В емоционално обръщение към народа, доайенът съветва младите: „По-добре тъпак, отколкото калтак“.  


2041:    Умира човекът, заемал най-дълго поста министър-председател на България. За да улеснят наследниците му, общините на Банкя и Барселона се сливат в една обща. 


2042:    Срив на Световната стокова борса в Мало Бучино. Цените на имотите в България главоломно падат. Златната акция на БНБ е дарена на дом за сираци. 


2043:    Рязък отлив на инвестиции в страната и поява на хиперинфлация. Премиерът е обявен за неспособен да управлява и бяга в Мадрид. Управлението се поема от Регентски съвет. Съветът е назначен с устна заповед на канапето на българската политика Светослав Трифонов, излъчена на запис по телевизия 7/8.  


2044:    На 9-ти септември са проведени парламентарни избори в България. Същата нощ лидерът на партия „Възрожденци“ обявява изборите за незаконни и с преврат завзема властта. Той се обявява за спасител на народа и обещава народно управление от нов революционен тип. 


2045:    С изрична наредба са отменени всички действащи в България закони и цялото право на Европейския съюз. Започва работа Народният съд. Европейският съюз обмисля санкции срещу България, но след като се запознава с брутния вътрешен продукт на страната от съчувствие се отказва.   


2046:    С народен референдум Република България е преименувана на Възрожденска Република България, прогласена е ръководната роля на партия „Възрожденци“ и страната напуска Европейския съюз. С наредба-закон е реформирана просветата в страната, а гимназиите и висшите учебни заведения са забранени. Отменен е 24 май и той отпада като дата в народния календар. Кирил и Методий са обявени за шпиони на НАТО и народни вредители.  


2047:    Влиза в сила Конституцията на Възрожденска република България (позната и като „ККК“ - Коце Костадиновата Конституция).  


2048:    Ку Клукс Клан, сдружение регистрирано по федералния фирмен закон на Алабама, САЩ, предявява иск за вреди срещ България. Адвокатите на Ку Клукс Клан твърдят, че Възрожденска република България им нанася репутационни щети, тъй като Конституцията ѝ (ККК) съдържа същата абревиатура като тяхната.   


2049:    Върховният международен арбитраж в Улан Батор отхвърля иска на Ку Клукс Клан. В мотивите на решението е посочено, че текстовете на Конституцията не нанасят репутационни вреди на абревиатурата, а тъкмо обратното – утвърждават принципите ѝ.    


2050:    Управление на „Възрожденци“. Национализация на частни обекти. Отмяна  правото на свободна стопанска инициатива. Варна е преименувана на Копейкин.


2051:    Управление на „Възрожденци“. Колективизация на земята. Отмяна правото на изразяване на мнение. Връх Мусала е преименуван на Копейкин. 


2052:    Управление на „Възрожденци“. Реформи в областта на вътрешния ред и сигурността. Сливат се министерствата на вътрешните работи и на правосъдието. Политбюро създава своя дъщерна Агенция за външна търговия.


2053:    Управление на „Възрожденци“. Създават се държавните предприятия „Кореком“, „Жилфонд“, „Кинтекс“, „Трансимпекс“ и „Копейкинпекс“. Във всеки град има улица „Копейкин“, включително в град Копейкин.  


2054:    Хилядолетие след Великата схизма, Великата контрасхизма. Католическата и православната църкви се обединяват. Римският папа Ахмед I оглавява духовенството на България, Гърция и Армения. Вселенският патриарх Ким Ир Сенко мести резиденцията си от Цариград във Ватикана. Площад Сан Марко става площад Бай Марин.   


2055:    Управление на „Възрожденци“. Народна губерния Русия подава молба за присъединяване към Възрожденска република България. Молбата е уважена след като Русия приема да апортира „Газпром“ в българското Министерство на транспорта и финансовите далавери. „Газпром“ става най-големият актив на министерството, а „Лукойл“ (вече одържавено) се влива в него. 


2056:    Априлски пленум на партия „Възрожденци“, продължил от февруари до октомври. Развенчан е култът към човекът-държава, генералисимус Костя Костадинов е свален от власт и са му отнети всички постове и ордени. 


2057:    Костадинов е осъден на заточение в Полски Тръмбеш, но след обжалване Върховният съд му предоставя възможност сам да избере в кой от седемдесет и трите си имота желае да си изтърпи присъдата. Той избира къщата в Барселона, откъдето по-късно емигрира във Венецуела. 

В България се поставя начало на ново Временно руско управление.      

 
2058:    Край на Временното руско управление. Руските управници си връщат „Газпром“ и успешно местят седалището му в Челябинск. След това с песен на уста („Нас не дагонят“) храбро отстъпват към родината си. 

Междувременно във Венецуела е основана Венецуелската народно-възрожденска партия със свой пръв председател и идеолог Коста де ла Копейкас-Мадуро.    


2059:    На 96-годишна възраст умира пожизненият президент на Българския футболен съюз (БФС) сър Борислав Михайлов.  


2060:    Година след смъртта си, сър Борислав Михайлов е преизбран за президент на БФС за още един мандат (по устав това са нови дванадесет години). 


2061:    Трети Брекзит – за трети път Великобритания напуска Европейския съюз. 


2062:    Космодрумът в Бяла Слатина е отдаден на концесия на албанска хай-тек компания. 


2063:    Бившият вожд на българския народ К. Копейкин е положен в мавзолей. 


2064:    Великобритания отново се връща в Европейския съюз. 


2065:    НАСА и НАТО се обединяват след международна конференция в Пазарджик. 


2066:    Русия и Украйна се обединяват в Русрайна след среща на високо равнище на президентите на двете страни, проведена в кръчмата „при Станчо“ край Търговище.   


2067:    Насърчени от крупните обединения от предните години, футболните ЦСКА-София и ЦСКА-1948 организират преговори на високодоговарящо фенско равнище с цел и те да се обединят. 


2068:    Преговорите между двете ЦСКА-та се забатачват след спорове кое от тях е виновно за загубата от вечния враг „Левски“ с 2-7 преди точно сто години. 


2069:    Споровете от предната година се задълбочават и вместо обединение водят до ново разцепление. За следващия футболен шампионат се регистрират общо 8 (осем) ЦСКА-та, претендиращи да са наследници на някогашния единен тим.  


2070:    Мис Свят е избрана за Мъж на Годината. 


2071:    След фалита на Столична община дълговете ѝ са погасени от Община Своге. София-град се влива в град Своге, който става новата столица на България с девиза „Расте, ама беднее“. 


2072:    Президент на България става 91-годишният Димитър Бербатов.

 
2073:    Газово ембарго, наложено от Русрайна. Енергийна криза в Европа. Режим на тока във Великобритания, Нидерландия, Франция, Швеция и Германия.  


2074:    عزف لمجموعة دييب بوربل لمقطع من النشيد الوطني сменя Одата на радостта като химн на Обединена Европа.


2075:    Четвърти Брекзит: Великобритания напуска за четвърти път ЕС, по думите на държавния глава крал Маджахани Втори – този път завинаги. 

 

2076:    В чест на 300-годишнината на САЩ (и в чест на инфлацията) в обращение е пусната 300-доларова банкнота, чиято лицева страна изобразява обърнат зелен триъгълник с лицата на Джордж Вашингтон, Хенри Кисинджър и Володимир Зеленски.  


2077:    Великобритания се връща в Европейския съюз.


2078:    За оптимизиране на разходите футболният Левски се обединява с пет от съществуващите осем ЦСКА-та. Останалите три се обединяват помежду си.  


2079:    Избори за Европейски парламент: Ислям-демократичната партия печели 306 мандата, Европейските консерватори – 112, ЛГБТ – 96, Зелено-кафявите – 75, Независими сунити – 64, Будисти-социалисти – 52. 


2080:    След 35 годишно строителство е завършена новата сграда на Народното събрание. 


2081:    Завършена е и автомагистрала Хемус, тъкмо навреме за 1400 години България, но многогодишното строителство не позволява на археолозите и античните историци да уточнят началото и общото времетраене на строежа.  


2082:    България печели Евровизия за първи път. Обявен е ден на национален празник, а композиторът и изпълнителката са наградени с орден „Стара планина“.  


2083:    Общинският съвет на Каспичан обявява поръчка за строеж на пета писта към местното летище. Проектът е спечелен от нигерийска фирма, специализираща в изграждането на ски шанци и ледени пързалки.  


2084:    Циганското мнозинство в България се опитва да наложи апартейд. Опитът е блокиран след решение на Европейския съд в Страсбург, взето с мнозинство 4 от 7 съдийски гласа. Българският представител в състава се подписва с особено мнение.  


2085:    Бившият министър на културата и просветата Васил Траянов – Азис умира на сто и седем годишна възраст, препариран е и е изложен в Природо-научния музей. 


2086:    Република България и Северна Македония късат всякакви дипломатически връзки помежду си. Говорителят на Европейския парламент окачествява този акт като „радостно подобряване на отношенията им“. 


2087:    БНТ най-накрая обявява ликвидация, защото никой не гледа каналите ѝ. Назначени са ликвидатори. 


2088:    Ликвидаторите на БНТ фалират и им е назначен синдик. 


2089:    Синдикът на ликвидаторите на БНТ умира от стрес, ликвидаторите се местят в Гватемала, БНТ не помръдва от ефир. 


2090:    Населението на Земята е 14 млрд. работни единици, от които 10.5 млрд. живи хора, 2.5 млрд. ботове и 1 млрд. андроиди.

 

2091:    Български учени от Русенския академичен крайдунавски институт за ядрена токсикология и алкохол (РАКИЯТА) доказват, че тютюнопушенето всъщност не вреди на здравето, а удължава живота. „Марлборо“ и „Ротманс“ си искат обратно 14 трилиона долара.    


2092:    По повод стогодишнината от Договора за Европейския съюз, страните-членки организират анкети за избор на двамата най-велики свои поданици за всичи времена. Част от резултатите: Франция – Наполеон и Ален Делон; Германия – фон Бисмарк и Рихард Вагнер; Нидерландия – Рембранд и Ван Гог; Белгия – скучен чиновник и скучен чиновник; Испания – дон Кихот и Санчо Панса; Португалия – Фернандо Магелан и Кристиано Роналдо; Великобритания – Джеймс Бонд и Дейвид Бекъм; Ирландия – Брайън Бору и уиски "Бору"; Италия – Орнела Мути и Адриано Челентано; Швеция – женската половина на АББА; Полша – Хенрик Сенкевич и Данута Купцол; Румъния – граф Дракула и Лаура Кьовеши; България – Тодор Живков и другаря Тодор Живков.   


2093:    Националният стадион „Христо Стоичков“ е преустроен в гробище, тъй като не е бил използван по предназначение от шестнадесет години и е буренясал.  


2094:    Националната библиотека е прекроена в Археологически музей.


2095:    В Китай пада комунизмът. Установява се демократична власт начело с генерал Дзън Дрън Дзъдун, по прякор Мао. Песента 一百四十五年就够了(„Сто четиридесет и пет години стигат“) става химн на младата демокрация.   


2096:    Изграждането на новия газов конектор от Баку до Абърдийн през Габрово върви „баш по график, ама малко над бюджета“ – из интервю на българския енергиен министър за „Скотиш далаверинг тудей“.


2097:    Република България и Северна Македония възстановяват дипломатическите връзки помежду си, въпреки острите протести на обикновените българи и северните македонци. 


2098:    Първо междупланетарно първенство по футбол. Любезен домакин на всичките отбори: Победоносният хълм на Венера. Финал: Земята 0, Марс 6. В медиите извън Слънчевата система се намеква, че резулатът е уреден от бот на име „чичо Венци“. ФИФА отказва коментар. 


2099:    България печели Евровизия за втори път, пак със старата песен, изпята на нов глас.


2100:    Административните услуги в България спират за една година, тъй като властите не могат да решат софтуерния проблем с ЕГН-тата заради настъпването на новия век (т.нар. „проблем двете нули“). 


2101:    Проблемът с двете нули е решен и администрацията отново заработва. Държавата начислява в своя полза лихви върху всички данъци и такси, дължими за предходната година, въпреки че тогава не е била в състояние да направи плащанията възможни. Общо четирима граждани забелязват това.     


2102:    Съдът отхвърля жалбите на четиримата граждани, оплакали се от несправедливо начисляване на лихви. Той ги осъжда да заплатят съдебните разноски и ги лишава от право да повдигат нови оплаквания срещу администрацията за срокове от между три и осем години.   


2103:    Находки на калай в пограничните територии между България и Северна Македония дават пореден повод за спор между двете страни. Германия приема да стане посредник в спора и ефективно го решава, като конфискува калая в собствена полза.  


2104:    По предложение на Българския олимпийски комитет към Международния,  изсичането на гори и източването на водоеми стават олимпийски спортове.  


2105:    След модернизацията на Албания България остава последната европейска страна, в която продължават да се ползват двигатели с вътрешно горене.


2106:    Слънчев бряг е обявен за европейска столица на културата.  


2107:    Червен бряг е обявен за световна столица на архитектурата. 


2108:    България, Русрайна и Армения подписват тристранно споразумение за пресушаването на Черно море и превръщането му в склад за съхранение на казани с коняк, водка и ракия.  


2109:    Населението на България е 4,5 млн. души, включително ботовете. 


2110:    Климатични катаклизми в Африка: Сахара е в преспи, а река Нил замръзва. Пингвините се местят от Антарктика и се установяват в областта на Танганайка и река Замбези. 


2111:    За пръв път от петдесет години на Балканския полуостров завалява сняг. 


2112:    Парламентарни избори в България, придобили галактическа известност заради машинациите си (за подробности вж „Кампания 2112“). 


2113:    В Пловдив поникват нови две тепета. 


2114:    Русрайна се разпада на съставните си части, Русия изпреварва Украйна и анексира Крим.

 
2115:    В Минск, Полша, са подписани Минските споразумения, уреждащи последиците от разпада на Русрайна. Никой не може да разчете разпоредбите им, тъй като всички страници са залети с червено вино и водка, а електронните копия са повредени по същата причина. Това води до сериозни спорове.     


2116:    Сульо и Пульо от врачанското село Нефелници патентоват компота, продават патента си на канадска бутилираща компания и стават най-богатите хора в Европа. 


2117:    Сульо и Пульо придобиват права върху изобретенията на въздушната редосеялка, кухия оливерник и сухия ракиен кладенец. Стават най-богатите хора изобщо и започват да финансират нови политически проекти навсякъде в Слънчевата система.  


2118:    В Петричко са намерени предсказания на местна сляпа гадателка, живяла преди повече от век, според които светът трябва да свърши през тази година. 

 

Светът не свършва. 


2119:    Великобритания напуска Европейския съюз. 

 

Светът не свършва. 


2120:    Световна паника, появява се нов тайнствен вирус (Vidco-20). Експерти твърдят, с човечеството е свършено до седмици, най-много до месеци. 

 

Светът не свършва. 


2121:    Според календара на маите светът трябва да свърши на 21.12.2121г. 

 

Светът не свършва.  


2122:    Безпрецедентна специална операция: на 24.02.2122г. Мексико напада САЩ, прогнозите са за всеобщ ядрен апокалипсис. 

 

Светът не свършва.  

 

 

 

© Дон Бъч-Странски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Поздрави, Смуути, и благодаря!
  • На места съм се смяла с глас
    Радвам се, че си се завърнал с познатото си "леко" иронично-цинично, но правдиво чувство за хумор!
    Бих казала - един много добър гео-политически, социално-икономически и социо-битов разбор или пък сбор
    Поздрави и дерзай!
  • Благодаря, приятели! Сърдечно благодаря на всички!
  • Напук, светът не свършва... Страхотно! Поздравления, Дон Бъч-Странски!
  • Брилянтно, Дон! Адмирации!
  • "Светът не свършва."!
    За много години, Дон Бъч-Странски!
  • За много години, приятели, и благодаря!
  • Много ти е оптимистична прогнозата, обаче къде отиде лютеницата "Хорце" ?!..- и тя ли с решение на Народното събрание ... Добре, че няма да ме има през 2116, току-виж съм някой пенсионер-доброволец на лентата за компоти Най-после: 2101 - е, да не бъдем максималисти; Значи 2123 - на планетата Земя има само вода и един малък остров, на който мисис свят яде ябълка под единственото дърво и като й заседнало едно късче в гърлото... Няма да коментирам всички предсказания, но материалът определено си заслужава. Благодаря!
  • Светът не свършва. Защото няма начало. Като българската демокрация. Като фалита на КТБ и синдиците, внезапно учудени от своето съвършенство, както и от и академично изненадания от длъжността си главен прокурор. Като Червен бряг, като препарирания Азис, като новият ни президент Бербатов... Ако съм разбрал автора, светът не свършва въпреки тях. Но след като по магазините не се продава радомирска боза, възнамерявам да мисля, че проектът "Завод за заводи, чугун и боза" в Радомир - светинята на бозата и на чугуна, няма да се осъществи след 30 години проекти. В близките две петилетки не се очакват инвестиции. Това вече не прилича на нищо. Толкова метал, толкова боза ще отиде напразно в морето край Радомир през следващите двеста-триста години! Тъжно ми ще е, като го видя тогава. Но ще се наложи и в тези времена да обсъждаме фалита на КТБ. И на държавата. Ако я има.
Предложения
: ??:??