5.06.2012 г., 23:15 ч.

Страст и омраза Част 4-та 

  Проза » Разкази
554 0 0
4 мин за четене

Той я изпрати и за първи път от доста време тя се прибра истински щастлива. Макар че не му показа колко много се радва на това, че на него не му е безразлично и не я е забравил... Опитваше се някак си да прикрие любовта си, но напразно. Толкова много си личеше, тя беше луда по него...

След няколко дни си писаха във фейсбук и си уговориха среща. В продължение на час, нито той проговори, нито тя... имаха толкова неща да си кажат, а мълчаха. Виктория отдавна бе чакала този момент да остане насаме с него, за да му каже всичко, което мисли, ала уви... щом застанеше до него, нямаше смелост да продума и дума.

И така, след като си мълчаха толкова време, и двамата си отвориха устите и  се получи само един скандал. Казаха си всичко! Кристиян каза, че не я е потърсил, защото се е държала много зле с него. И след като се разбраха и уточниха, че изпитват нещо един към друг, решиха да останат отново заедно.

Обаче колкото и да се искаха, още в началото им връзката имаше сериозни проблеми. Виктория не преставаше да ревнува от Мария. Излизаха заедно и мисълта, че Крис искаше Мария да идва с тях, я побъркваше. Не беше само нейната ревност, ами и инатът, който ги караше да спорят дори и за най-малкото нещо... Крис не веднъж беше казал на Виктория да си промени държанието. Но въпреки тези караници имаше и моменти, в които бяха щастливи няколко дни поред от кратката им връзка, бяха по цял ден заедно и дори да се дразнеха, им беше добре. Виктория беше запознала Кристиян с майка си и тя го хареса. На другата вечер обаче стана нещо, което щеше да промени много неща...

Когато излязоха навън и бяха на кафе с Мария, Кристиян заряза Виктория точно пред нея... Тя вече беше свикнала с него и ако преди ù е било трудно да го забрави, то сега беше невъзможно!

Когато се прибра, не спря да плаче, наложи се да даде и обяснение пред майка си... Вики имаше един приятел, на име Илиян, с който си пишеше, и сподели с него проблема си. Той искаше да ù помогне и наистина го направи, като решиха да кажат, че имат връзка, за да накара Крис да ревнува.

Когато на другата вечер излязоха и отново бяха на една маса, Вики звънна на Илиян и цяла вечер говореха по телефона колко са влюбени и така нататък... След като затвори телефона, Кристиян се премести до нея и я попита:

-         Какво сега, гадже ли си имаш?

-         Не те интересува!!!

Отново се караха и то пред цялата компания и всички в заведението. Кристиян дръпна стола ù към него и и каза:

-         Ти все още си влюбена в мен, личи ти!

-         Каквоо? Не, не съм!

-         Сигурна ли си?

-         Да!

-         А убедена ли си?

-         Да!

-         Аз не мисля така...

Той започна да я целува... така, както на първата им среща. За момент светът сякаш престана да се върти. Тогава Крис я попита:

- А защо като не си влюбена в мен, ми отвръщаш на целувките?

Вики не знаеше какво да отговори. След като предишната вечер той вече я бе зарязал, тя искаше да продължи живота си и да не се връща при него, макар че страшно много ù се искаше.

Налагаше се отново да са в една компания. И всичките им приятели, дори и тези, които само се представят за такива (повечето) вече определяха това между тях като някой турски сериал, защото ту се разделяха, ту се събираха, искаха се, но не си признаваха... Между тях имаше страст, която бе пламнала още първия път, когато се видяха, жалко, обаче, че не можеха да  потушат тази страст... Правеха грешки и вместо любов, между тях щеше да има омраза, ала огънят на тази страст не би спрял да гори!

Една вечер Мария бе решила да ги събере. И някак си насила накара Крис отново да се върне при Вики. На нея пък сякаш ù бе все едно, но нямаше нищо против да опита. Преди да си тръгне, обаче, Виктория се ядоса, защото Крис не я изпрати и тресна вратата на колата много силно, той явно се ядоса двойно повече...

На следващия ден, когато тя му се обади, до него имаше друга! Вики направо побесня, изглежда колкото и да я бе дразнил преди, сега се ядоса много повече. Почувства се предадена и унижена до крайност. Закле се, че каквото и да става, ще му го върне! Замисли се над всичко досега и повярва на нещата, които ù бяха говорили за него още като беше в Германия. Захвърли вещите си на пода и въпреки че от очите ù капеха най-горещите сълзи, беше готова на най-подлото отмъщение! 

© Красимира Гущерова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??