26.01.2010 г., 11:33 ч.

Студ 

  Проза » Разкази
605 0 2
1 мин за четене

- Ужасен студ! - изсумтя Но Щен Вълк и духна в лапите си, за да ги стопли поне малко.
- Бъррррр! - напълно се съгласи с него Вълк в Сянка и така потръпна, че чак опашката му се разтресе.
- Защо Той поне веднъж не измисли урок с по-малко зъзнене?! - измърмори през тракащите си зъби Но.
- Представяш ли си - замечтано се усмихна Сянка. - Да дойде и да каже "Сега, момчета, ще ходим на плаж"?
- Да бе - махна с лапа Вълк. - Ако ни заведе на плаж, сигурно ще е на южния полюс!
- На северния - поправи го другият вълк.
- Защо на северния, а не на южния?! - учуди се Но Щен Вълк.
- Защото не му допадат пингвините - сви рамене Вълк в Сянка.
- Ахам - кимна разбиращо Но.
...
- Здравейте, вълци - поздрави ги Ръмжачът, щом дойде не много по-късно. - Днес ще ходим на плаж.
- Да бе да! - не можа да повярва на ушите си Вълк в Сянка, макар че на чии уши всъщност можеше да вярва, ако не на своите...
- На северния или на южния полюс? - делово попита Но Щен Вълк.
- Какви полюси?! - учуди се Ръмжачът. - Отиваме в петия пръстен, там сега е лято...
...
- Кеф! - размазано измърмори по-късно същия ден Сянка.
- Ахъм - съгласи се с него примижалият Но.

© Стоян Вихронрав Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??