23.02.2013 г., 11:24 ч.

Стълба към дерето 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1063 0 11
5 мин за четене

... Или седем дни България. Наблюдения и размисли.

 

 

Погрешното разбиране на ситуациите от настоящето и късата историческа памет превръщат всеки глупав политик от посмешище, в заплаха за собствения му народ...

 

 

Сега остава и наркоманите да си изберат Дилър-Патриарх на Светия Коноп...

 

 

Радиофеномен: Между нас и парите връзката винаги се губи заради смущения по трасето, предизвикани от правителствата, които излъчвахме досега...

 

 

В момента страната се управлява с ясно формулирана липса на цел.

 

 

Дали ще пощадят живота на прасетата, които подкрепиха старото Правителство?

 

 

Принцип на управление на българската държава - всичко, което не е свързано с: контрабанда, наркотици, търговия с оръжие, трафик на хора и финансови измами, да се счита за противозаконно и да му бъде търсена наказателна отговорност!

 

 

Не може да се отрече решителността на нашите политици да вземат решения. Погрешни.

 

 

Не знам за такъв начин, да бъде оплодена яловата ни демокрация...

 

 

За да имаме светло бъдеще, трябва да извадим на светло настоящето...

 

 

Трябва да гледаме оптимистично на всеки лош сценарий. Все пак, досега живяхме според апокалиптичния...

 

 

Българският Космос трябва да избухне и да роди свръхнова Глава...

 

 

Българската историческа версия: "Предател в нужда се познава!"

 

 

... И по стара българска традиция,
народът - вънка на площада,
бе посрещнат от полиция
и ошамарен без пощада...

 

 

В българската граматика трябва да бъде въведено за употреба още едно глаголно:
"Извънредно просто сегашно време"

 

 

Винаги има шанс - да станем отново роби.

 

 

Струва ми се, че пак осъмнахме прецакани.

 

 

Най-добре е извънземните да дойдат. Да анихилират всички политици, да ни изтрият политическата памет и всичко, свързано с партии и противоборства на идеологическа основа и да започнем на чисто...

 

 

Добре,че не стачкуват бойните пилоти. Вероятно, щяха да изпратят своите искания в свитък, доставен в Народното събрание с ракета въздух-земя.

 

 

Предлагам, с оглед на последните събития, мястото пред Парламента да се превърне в постоянна експозиция на селскостопанска техника, на строителни машини, изложение на последните породи едър рогат добитък или птици, да се обособят постройки за натурална търговия и размяна на продукти от първа необходимост, къмпинг - за отдих на обслужващите техниката хора, кътове за животните, места за хранене и приготвяне на храна, пивница, медицински пункт, малка полева църква, обществени тоалетни, мобилен полицейски участък, изтрезвително отделение и мобилен психиатричен кабинет, център за настаняване, пожарна команда, сцена за народно веселие и концерти, пропусквателни пунктове, магазини за дрехи и хранителни продукти, обществена баня, служба по чистота...

 

 

В България е прието политиците да носят само и единствено БЕЗлична отговорност...

 

 

Когато слепец стои начело на глупците, а глухите ръкопляскат на речите му, нещата в такава страна вървят към разгром...

 

 

Разликата между обикновения фокусник и политика-лъжец е, че фокусникът вади от шапката си заек, а политикът от своята - задник.

 

 

Когато нищо не може да се направи за страната, винаги се намират много желаещи да го свършат с невероятно желание!

 

 

Лошото е, че много хора получават документ само за една самоличност...

 

 

Намирам някакво сатанинско сходство между партиите и проститутките - имат нужда от все повече членове и за да влезеш в тях, трябва да си платиш /членски внос/

 

 

В някое лого на България
трябва да бъдат стилизирани някак си: мравка, която носи на гърба си електромер...

 

 

На фона на ставащото, остава само: да падне метеорит, да пламне чума, да изригне вулкан, да ни тресне гръм, да ни разлюлее трус, да ни удари цунами и да дойдат старите на власт, за да видим,че природните бедствия наистина са преодолими....

 

 

Протестът трябва да е политически обезпаразитен.

 

 

Парите още не са свършили, но започна разграбването и на моралните ценности...

 

 

Можеш да паднеш много ниско и без да си изкачил дори стъпало...

 

 

В залеза на демокрацията, изгревът е кървавочервен...

 

 

Ние сме на всеки киловатчас!

ЕРП

 

 

Трудностите в България дотолкова сближават хората, че ако преди сме се замеряли с кал, сега сме рамо до рамо и я забъркваме заедно...

 

 

Все още нямаме пряка видимост към пряката демокрация...

 

 

Актуалната българска посока към момента: винаги може повече, но няма накъде...

 

 

Ако на следващата сутрин, се събудим свободни, а навън е прекалено тихо, значи политиците са избягали. И са взели всичко!

 

 

Повече ме плаши неграмотността на роба, който не знае какво да прави със Свободата си и най-много да я продаде за парче хляб, когато в него е ключът към житницата...

 

 

За разлика от упълномощените органи, депутатите се грижат за опазване на обществения Мед...

 

 

Държавата ще тръгне напред, когато пропастта остане зад нас...

 

 

В момента, държавата ни предлага услугата обгрижване с взлом.

 

 

Математическият проблем на българската политическа система е, че тя няма решение...

 

 

Ако обичате грубия секс, сега е моментът да изпитате удоволствие от онова, което държавата прави с вас...

 

 

За да дадем отпор на монопола, всеки път, когато Те удари тока, го удряй и Ти!

 

 

Промените в кабинета са за добро. Премахването на един стол, ще освободи повече пространство за мини-голф...

 

 

Истината не боли толкова, колкото истината за нея...

 

 

Кирето, 18-22.02.2013 г., Бургас

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • Дени, направих просто един анализ на последните седем дни, пък Божа работа е, какво ще се случва оттук нататък. От нас се иска да отстояваме правата си и да не се оставяме да бъдем мачкани. Времето ще покаже кое е добро за България. Иска ми се да вярвам, че няма да изтеглим пак късата клечка
    Поздрав!
  • Ако искате служебно правителство, то службите ще си спретнат и без това такова пак... Кире, мъдри ги редиш, ухилени, изчетох с кеф!


    Към Веселяка: Румене, какво си се развихрил, пилееш енергия. Я си спретни една публикацийка с твоите, че да не изтичат бадява!

  • Всеки коментар си е на мястото, Румене, не се тревожи! Просто пропуснах да отговоря на някои хора, за което се извинявам и обобщавам всичко наново: Бъди здрав!Поздрав и на Теб!

    Румене,
    благодаря Ти за попаденията, приемам думите Ти за коректив и като намек...

    Ани Милушева,
    за съжаление, нашата политическа задача, наистина няма решение. В този си вид, прилича на главоблъсканица без изход, но вярвам в природната интелигентност на българина, както и в умението му, да оцелява! Поздрави!

    Сиси,
    да идват инопланетяните! Чакаме ги с разтворени обятия!Поздравче!

    Роси,
    Дано трудностите започнат да ни сближават, но не по начина, по който да се очерняме едни други, а да бъдем единни като нация! Поздрав!

    Таня / sani-ti/,
    предлагам ,да спрем да плачем и да се самосъжаляваме, а да се озъбим на онези,които ни ограбват...
    Поздрав!

    Благодаря на всички! Бъдете здрави, добри и се обичайте!
  • точно и на място!
    да се смея ли, или...!?
  • "Трудностите в България дотолкова сближават хората, че ако преди сме се замеряли с кал, сега сме рамо до рамо и я забъркваме заедно..."
    "Когато нищо не може да се направи за страната, винаги се намират много желаещи да го свършат с невероятно желание!"
    !!!
  • Румене, прав си,абсурдът трябва да е с мярка! Затова гледам да го пресъздам така,че хората малко да се надсмеят над него. Иначе, това, което се случва , не е просто абсурдно, а трагично.
    Поздрави!

    Анита,
    за мен Свободата означава, да имам възможността да живея в спокойна и просперираща страна, където да бъда полезен на хорота около мен и да ги правя щастливи, доколкото мога - с труда, ума си и отношението си към всичко.
    Поздрав!

    Сис,
    да Ти кажа честно, нямам нищо против да дойдат! )
    Поздравче и на Теб!

    Мигленче, това е положението!Поздравче`1

    Жанет,
    тъжните неща се преглъщат наистина трудно, особено ,когато са истински...
    Поздравче!

    Таня,
    необходимо е и такова време, за да се знае каква е била ситуацията сега. Дано не се превърне в положение! Поздрав!
  • "Повече ме плаши неграмотността на роба, който не знае какво да прави със Свободата си и най-много да я продаде за парче хляб, когато в него е ключът към житницата..."

    Свободата е относително понятие, едни я отъждествяват с възможността да ядат бял хляб, други с възможността сами да да посеят житото за него, а трети с възможността да подхвърлят сред читавите и гнили семена, за да гледат после, как първите двама недоволстват от урожая, който води до различен вкус на хляба.

    Май думата свобода е просто лозунг.
  • Кире, това за робите най ме плаши.....та... вече се надявам единствено на извънземните......
  • !!!
  • Това ми прозвуча най - достоверно и тъжно
    "В момента страната се управлява с ясно формулирана липса на цел"
  • Гласувам с две ръце за това в българската граматика да се въведе още едно глаголно: "Извънредно просто сегашно време" Кире!
Предложения
: ??:??