19.10.2010 г., 10:21 ч.

Състезанието - част първа 

  Проза » Разкази
502 0 2
2 мин за четене

- Според картата трябва да сме на точното място - заяви Но Щен Вълк, който се бе оказал най-успешният навигатор в отделението. - Какво пише на табелата?
- Не се чете - отговори Ко Та Рак.
- Как така не се чете?! - учуди се Черната Пантера Ра. - Толкова ли не можеш да прочетеш една табела?!
- Чета си я идеално - сви рамене котакът. - Не се чете.
- Как така хем я четеш идеално, хем не се чете?! - сбърчи нос пантерата.
- Виж тогава сама какво пише - махна с лапа Ко.
- А?! - възкликна Ра щом прочете указателния знак. - Наистина пише "Не се чете"!!!
- Екстра - зарадва се вълкът. - И на картата е "Не се чете".
- На правилното място сме - заяви Фи Тил. - Тук ще се проведе общовоенното състезание.
- Защо "Не се чете"? - попита Гар Ван.
- С оглед по-добрата секретност - отговори й ефрейторът. - Това място е никъде...
...
- Докладвайте - каза Фи Тил.
- Беше капан - заяви Сянка.
- Но няма страшно - сви рамене Но Щен Вълк. - Ние бяхме го предвидили и направихме капан на техния капан.
- Обаче - намеси се Ко Та Рак. - Те също го бяха предвидили и направиха капан на нашия капан.
- Но отново няма страшно - небрежно махна с лапа Черната Пантера Ра. - Ние и това бяхме предвидили и направихме капан на техния капан на нашия капан на техния капан и...
- Някой ще ми каже ли - прекъсна ги ефрейторът. - Какво всъщност се случи?!
- Стояхме и се гледахме около час, а после отидохме да пием чай - отговори му Гар Ван. - Но иначе стана точно така, както те казаха...
...
- Докладвайте - каза Фи Тил.
- Този път не успяхме да се класираме първи - извинително сви рамене Черната Пантера Ра.
- Защо?! - учудено повдигна вежда ефрейторът. - Какво ви попречи?
- Член на екипа вдигна шум в неподходящ момент - обясни му Гар Ван.
- Подробности? - попита Фи Тил.
- Паднах върху себе си - смутолеви Ко Та Рак.
- Как така "падна върху себе си"?! - възкликна ефрейторът.
- Как "как" - сви рамене Но Щен Вълк. - Това е Ко Та Рак.. По-скоро можеш да видиш квадратна топка, отколкото разумна котка...
...
- Такааа - проточи Генерал. - Следващото състезание е следното - по един представител от всеки отбор с един удар трябва да счупи колкото се може повече керемиди от тези купчинки. Моля, представителят на първия отбор да заповяда за своя опит.
- Ъъъ - притеснено се почеса по носа Но Щен Вълк. - Кой ще се състезава?
- Това е точно като за мен - заяви Сянка, чевръсто пристъпи пред първата купчинка и след кратко съсредоточаване изрева: - Иияй!!!
- Хъм... - озадачено изсумтя генералът, вперил изумен поглед в изпочупените керемиди и после пак: - Хъм...
- Какво?! - притесни се сянката. - Нещо нередно ли направиш?
- А, не - сви рамене вече окопитилият се Генерал. - Но всъщност идеята беше да използваш някой от онези чукове...

© Стоян Вихронрав Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??