24.06.2022 г., 10:42 ч.

Тук е наоколо 

  Проза » Други
218 2 3
3 мин за четене

Двама пранкери – Вован и Лексус, позвънили на писателката Джоан Роулинг от името на Зеленски. В хода на разговора „президентът“ заявил, че не е хубаво на челото на Хари Потър да има светкавица като забранената буква Z и поискал в следващите издания знакът да е украински тризъбец, а прическата на героя да стане украински чуб…

От реакциите на писателката се вижда, че тя схваща шегата и се включва в нея.

Което не може да се каже за бившия американски президент Джордж Буш – джуниър, помолен да коментира въпроса от филма „Брат – 2“: „Кажи ми, американецо, в какво е силата? В парите?“…

Буш бил изненадан, че някой не разбира здравата истина в това…

хххх

Властта в света са поели дементорите. Не, не ония от „Хари Потър“, а новите – господарите на деменцията.

Като почнем от Байдън и кака му /82 години/ Нанси Пелоси, минем през всякаквите политикани в Европа и стигнем до родните инфантили.

Които официално все още не са стигнали деменцията, но си я имат вродена. Не помнят дори от кой род са и защо са сложени на тия постове…

Впрочем – чудесно определение: Байдън е като Елцин, само че трезвен…

Дементорите…

хххх

След изваждането на бял свят на порноматериалите от лаптопа на Байдъновото синче, намериха и дневника на дъщеря му Ашли. Където от малка описва хиперсексуалността си, агресивната си жажда за мъже и куп други неща, които би счел нормален човек за непристойни.

Включително разказите как се къпела под душа с тейко си…

Бррр…

Ами – гнилочът се разпространява бързичко на подходяща територия…

хххх

А мен ме заинтригува сухопътната блокада на Калининград от литовците. Да, до там се стига и по море, обаче по море се е стигало и през 1939 година. Но отказът на поляците да дадат възможност за сухопътен достъп до Източна Прусия е един от аргументите за германското нападение…

Май някой иска да палне още едно пожарче преди изборите в САЩ? Защото не е сигурен, че украинците ще удържат до тогава?

И се разрових, пък взех да се почесвам по темето.

Оказва се, че достъпът до Калининград е част от споразумението за днешните граници на Литва. Тоест – едното отпада, значи и другото…

Още повече, че литовците не признават ЛССР – за тях това е окупация. Признават Литовската република, съществувала до 1940 година. А интересното е, че границите някога и сега са различни. Ще се свият ли литовците?

И ето ви – Мемел. Немският град, част от Източна Прусия, който в Потсдам е даден на СССР. След което Сталин го прекръщава в Клайпеда и дава с вътрешно еднолично решение на Литва.

Сега литовците трябва да връщат града – или на Русия /наследник на СССР/, или на Германия /ако настъпят някакви ревизии/?

И – опала! – възниква проблемът за столицата Вилнюс. Който векове наред е полски град и едва през есента на 1939 година е присъединен към Литва и обявен за столица?

Обаче, литовците са оптимисти и раздават акъл. Външният им министър посъветва украинците да очакват скорошно приемане в ЕС. Не чак до 2050 година, но някъде там…

Оптимист! Смята, че дотогава ще има подобна съвкупност от държави…

А в това време се оказва, че славата на литовците – производството на консерви с дребна риба, шпроти, вече не е литовско. Последният робопреработващ завод през есента на 2021 година е извозен в Калининград, барабар с купената марка…

Колко хубаво подреден хаос…

Как умело послушните литовци се оплитат в кълчищата си…

И как уверено си играят с кибрита до бурето с барут…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Надя, Маргарита!
  • Поздрав, Коновски! Донякъде се успокоих. Не съм луда, че мисля, търся паралели и връзки с миналото. И лошото е, че ги намирам. Още по-лошото е, че днешните хора не ги търсят, а се връзват на какви ли не идеологеми. За това и изборите им такива и реалността ни такава!
  • То уж все Хари Потър избираме, но май ние сме "дементори", та все маскиран лорд Волдемор излиза.
Предложения
: ??:??