31.12.2016 г., 13:24 ч.

Убийствена целувка 

  Проза » Други
1871 5 37
1 мин за четене

Усещах, че днес ще я срещна... музата. Отдавна не ме е наобикаляла.

Пак бързам, пак закъснявам. Вън е варненска виелица. Екипирам се подобаващо. Шапка, шал, ръкавици. Ботушки с грайфер, грайфер и на душата, да няма подхлъзвания и разни травми после.
Вън е приказка. Милиони снежинки танцуват и умират едвам докоснали земята. Варна е все пак.
Една от тях се замота нещо, сякаш се беше поуморила и се чудеше къде да поседне. На миглите подскачаше, та се плъзна по устните. Хареса вкуса им. Балсама на "Нивеа" с аромат на къпина е неустоим. 
Едвам се удържах да не близна тази малка снежна феичка с диамантен блясък. Сестрите й се завихриха около мен, искаха да си я вземат.
"Няма да те дам! Моя си, моя!"- се чух да казвам.
Всичко се случи внезапно и бързо. Любовта ме изненада зад ъгъла. Собственически залепи устни към моите. Гореща вълна ме заля и знаех, че моята снежна муза се стопява и умира, за да се родят тези редове.

 

В памет на всички внезапно напуснали ни музи... усмих!

 

П.П. Текстът не е спонсориран от "Нивеа", но не е късно да ми направят подарък :)

© Дани Сулакова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Танче, Жабчо усмихвам ви се
  • Оооо, със сигурност няма, Дани! Пък и да стане, не е болка за умиране. Ние тук периодично си се излагаме!
  • Дани, имаш ли инвалидна рампа, ще ти пратя моята Муууза.
  • Танче, Безжичен, страх ме е да пробвам отново. Като да правиш любов след 6 години постене. Винаги има вероятност да се изложиш. Но знае ли човек...
  • Коментираш, значи си тук, а от много години не пишеш? Е, това е хубаво, че пак си тук с произведение. Ами, да - Варна е древно и велико място, и пишещите от Варна!
  • Дани, толкова липсваш! Прегръщам те и се моля да си тук с Музата си!
  • Дани, разочаровах се от теб.
    Тъй безсрамно да се възползваш от невинността на твоя Муз.
    ...Чакай, че се сетих една история.
    Мои приятели имаха дъщеричка. Веднъж, забравили да заключат и тъкмо се разгорещили, тя влязла в стаята. Като ги видяла по без гащи викнала възмутена:
    - Как не ви е срам ! И това ми било родители !
  • Марко, послушах съвета ти. Събудих моя дълбоко заспал Муз с целувка. Буквално му се нахвърлих... докато не се е освестил, да вземе да подаде. Възползвах се най-безсрамно от него. После пура и коняк, както се предполага. А аз заех поза нисък старт, че като му текне вдъхновението, да не литне нейде неуловено от мен. Ами... още съм в същата поза и чакам. А той похърква заспал за поредните 100 години. Някой да си прати Музата, че нещо се сецнах 😉
  • Поздрави, Дани !
    Може да опиташ да подлъжеш музата с алкохол.
    Трябва само да разбереш какво пие.
    Ако е като моята - каквото и налееш, нямаш проблем.
    Поздрави за творбата !
  • Кратка нежност и красота,Дани! Време ти е да продължиш с нови произведения, ти си талант!
  • Благодаря, DPP (SMooth)!
  • Кратичко, уютно и топло Хареса ми стилът ти!
  • Наситих се, поне на този етап. Нови хоризонти ме теглят сега 😊
  • meteor (Antoan), да... има мъж зад завоя 💜
  • meteor (Antoan), това е търсен ефект. В късите разкази при мен, любовта идва внезапно, мощно, като катаклизъм. А Музата... тя или той е магия, свободна енергия. Като автор, имам нужда да са на отстояние една от друга. Любовта ревниво слага своя отпечатък "моя си" А Музата... само драсва с перо по сърцето и сетивата ми отваря 💜
  • 😎Музата идва най-неочаквано... А тези от"Нивеа" какво се ослушват още?!? Прочетох те на един дъх!!!
  • Чакаме си реда, Светле. Все ще завърти покрай нас, тази своенравна муза
    Благодаря и на теб Силве! Засрамена усмивка 😛
  • Усмихващо! Другия път да си я хванеш тая Муза и хубаво да й се накараш, дето така те е изоставила. Теб, че и мен. Поздравче!!
  • ❤ Много красота има тук!
  • Благодаря, Бени! И аз се чудя, как в онзи смразяващ зимен ден, крачейки към работа и много внимавах да не се подхлъзна и отзова по задник 😊 ... докато в слушалките звучаха горещи латино ритми. Поздравче от морето 🍹
  • Такова ефирно, закачливо настроение оставяш след себе си, Дани! Поздрави!
  • "За какво са ми всички тези мечти, щом теб те няма" - би казала една героиня от мой разказ.
    Аз имам нужда мечтата ми да грее на хоризонта. Да ме тегли с един глад за още и още.
    Такива ми ти работи, Пепи ☺💜
  • Много красиво, Дани! И аз се размечтах, но за къде сме без мечти?! Привет!
  • Хареса ми!
  • Не си ги забравил, Фреди! Те зреят... чакат те
  • Нежно ме докосна някъде в сърцето
    и моите забравени мечти !
  • Не ми личи, ама самото смирение и търпение съм!
    Благодаря за вниманието, Кире!
  • Понякога Музата има нужда да ни изпита. Бъди търпелива и ще бъдеш богато възнаградена, убеден съм, Дани! Поздрави !
  • Благодаря inakrein (Илияна Каракочева)!
  • Прекрасно е! Много ми хареса! Браво, Дани!
  • Gavrail45 (Гавраил Йосифов), limeruna (Йоана), нова година, нова муза... поне още една
  • „Ботушки с грайфер, грайфер и на душата, да няма подхлъзвания и разни травми после.“ Така е, като е зима навън... Много интересен поглед върху музата...
  • Дани,направо ме порази.И аз бях сред тази варненска виелица и да не разбера че музите летят в нея.Така е като не използвам балсами./не казвам кой/.Накрая текста ме натъжи но се радвам на редовете ти.
    Весела Нова Година!
Предложения
: ??:??