17.04.2024 г., 16:56 ч.

Вари го печи го... 

  Проза » Хумористична
114 1 6

 _Ще взема да зарежа всичко-викам- и ще отида на село да копам с мотиката и да гледам животни!

   П.Н.Петров знаеше един, който цял живот вадил камъни от нивичката си и накрая трудът му бил възнаграден- намерил два златни напалеона.

   _ Така,че може- заключи той- ама ти трябва металотърсач!

  Жена ми беше скептична за животните:

   _С какво ще ги храниш? На село няма зоомагазини! Вредно е да им се дава човешка храна. То и човеци там няма вече. 

  Синът ми каза,че сме много прости. Сега всичко се контролирало от сателит ,чрез изкуствен интелект. Реших да пробвам. Питам " Къде мога изгодно да купя земя"? Отговаря ми" Земята е третата планета от слънчевата система." и заключва: " Космосът е на всички!" Питам: " как се отглеждат овце и говеда"? Отговаря ми: " Заявката ви е блокирана заради обидни квалификации и неприемлив език!"

  Май ще си пия ракията без домати! Като стана дума: Ракията пече ли се или се вари?

© Слав Коруба Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • 20% повече месо били сложили в кучешката храна, ... кучешката храна не е за кучета , защо, бе, защо им го причинявате, вика- е, ти, какво, това да не ти е вълк, те са "домашни любимци", нещо като тамагочито... човекът ще се затрие с амбициите за мегаконтрол, ама нема нищо... , добре че ракията не е генно-модифицирана и не съдържа глутен, но е добре да знаеш какво съдържа
  • palenka Българките знаят а Българите питат чата! Лека!
  • Знам за ракията, просто написах двата синонима за "двойно Препечена" или скоросмъртница.
    Не разбрах ти защо ми обясняваш?
    Остава българка да не знае как се прави националната ни напитка!
    Хубава вечер!
  • palenka Това ми отговори чатът на Bung: Така че, дали ще използвате термина “варене” или “печене”, процесът е същият и включва дестилация на ферментиралите плодове, за да се получи ракия.Консумацията на скоросмъртница трябва да се извършва с повишено внимание поради нейната сила!
  • Пече се сварената, двойно препечена или скоросмъртница
    Питайте го скоросмъртница какво е? Подозирам, че е Жената отговорът😎 Ако мъж го е направил тоз ИТ
  • 😎
Предложения
: ??:??