11.03.2010 г., 0:01 ч.

Вечната Лунна Любов 

  Проза » Разкази
606 0 2
2 мин за четене

 

                Вечната Лунна Любов

 

Автор: InesInes

 

1 Глава - Откровени думи

          Беше почти привечер. Вълните бяха силни, духаше лек ветрец, беше тъмно, само светлината на луната се отразяваше върху вълните. Беше толкова тихо. Единственият звук, който се чуваше, беше как вълните са разбиваха в скалите. Но след малко чух нежния глас на Джейк:
    -Джейн, ти си най-прекрасното нещо в моя живот. Мисля, че вече е време да знаеш колко много те обичам и не мога да си представя живота си без теб. - гласът му беше толкова топъл, а думите му бяха толкова силни. Почувствах се обичана и то истински от момчето, което и аз обичах. Бях щастлива. Радвах се да чуя тези думи, точно на това място - нашето място.

Почти всяка вечер бяхме тук. Тук се запознахме, тук беше първата ни целувка, а сега тук ми каза, че ме обича...
Не знаех какво да кажа, исках да изкрещя на целия свят колко много го обичам и че искам да бъда с него до края на дните си, но ме беше срам, а исках да го знае. Погледнах в сините като морето очи на Джейк и видях колко беше нетърпелив, чакаше да кажа нещо...
Сгуших се в него. Той обви ръцете си около кръста ми, а аз сложих главата си на силното му рамо, като се опитвах да се скрия от силната светлина на луната. Събрах смелост и смъмрих под носа си:
    - Джейк, обичам те! Обичам те толкова много, колкото никой до сега. Ти си моят живот и искам да бъда ЗАВИНАГИ с теб. - почувствах се добре, когато и аз признах чувствата си. Сега вече можех да го погледна. Вдигнах глава и го погледнах - луната огряваше красивото му лице. Очите му бяха толкова красиви, като погледнех в тях сякаш виждах морето. Усмивката, която стоеше на лицето му, беше толкова красива и истинска, както винаги. Това беше моето момче.
Нежният глас прекъсна мислите ми:
    -Ние винаги ще бъдем заедно, миличка. Винаги ще се обичаме. Никога няма де се разделяме - усмихна ми се толкова мило. Сведе главата си надолу към лицето ми. Вече усещах дъха му по близо до мен. Устните ни се сляха толкова нежно... Целунахме се на фона на нашата истинска любов... Чувствах се невероятно.
Той леко се отдръпна назад и на ухото ми прошепна:
    - Обичам те и винаги ще те обичам. Ти си моето момиче.
Една сълза се стече по бузата ми.
    -Джейк, аз... Обичам те !
Прегърнах силното и мускулесто тяло на моя любим и не исках да го пускам...
Луната продължаваше да осветява вълните, които се разбиваха в скалите. Ние стояхме на брега, вкопчили се едни в друг. Този момент беше един от най-хубавите в живота ми. Не исках да свършва, но ставаше късно, а мама щеше да се притесни и трябваше да тръгваме...

 

Надявам се да ви хареса !

Очаквайте и 2 глава - Щастлива

 

 

 

© Инес Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??