12.04.2011 г., 9:26 ч.

Защо?! 

  Проза » Еротична
1715 0 0
1 мин за четене

Пак заставаш на прозореца полугол и запотен, леко уморен, все още пиян, но пък задоволен. И пак пушиш цигара и гледаш как тя се качва в таксито и заминава. Събираш пъзела от изминалата вечер и накрая стигаш до върховния в кавички секс, който правихте с нея. После се сещаш и за предната вечер, и за същия този върховен секс, само че... не с нея. После изникват и още имена, и още изпушени на прозореца цигари, и в главата ти отново лъсва въпросът "Защо?!". Защо вече всеки се чука, без да му пука?! Всички го знаят, малко го признават. Някои казват "за спорта", други гледат бройката, трети го правят за кинти, четвърти - щото им е кеф, а пети  - за да нахранят гладното за секс животно в себе си. А кой го прави от любов?! Останаха ли и такива? Може би един изчезващ вид... В свят, където сексът е разменна монета, а парите са всичко останало, няма място за този остарял термин. Добрата стара любов е потънала дълбоко и безвъзвратно в дебрите на този порочен затвор, в който лежим с доживотна присъда. Sad but true... И после пак стигаш до въпроса "Защо?!" и пак няма ясен отговор, но пак едно е сигурно, утре пак ще пушиш цигара на същото място, и пак ще се питаш същото...


 

© Петър Димитров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??