21.01.2012 г., 20:03 ч.

Затвор 

  Проза » Други
807 0 2
1 мин за четене

 Тръгна си, оставяйки всички врати отворени... Врати, водещи към стаята на Сърце и  Душа. Толкова лесно през всички тях ти премина и ограби, тъй като досега не се бе налагало да ги слагам аз под ключ. Не ги опазих от теб.

 Духа сега вятърът на тъгата и на самотата. Течение навсякъде. Тъй силно вятърът бушува, та чак довежда черни облаци. Валят сълзи. Бурята издухва и измива всичко след себе си... И омразата, и болката, и спомените ...

 Студено стана в стаята. Сняг покрива Сърцето плътно и го задушава. Опустяла е Душата разболяна. При тях оставих аз Любовта, която единствена знае как да ги спаси сега. Тя няма да ми трябва за друго вече.

 Една по една вратите към тях аз заключвам внимателно. Залостени са здраво с хиляди ключалки. С бодигард пред всяка. А пред стаята на Сърце и Душа охранява Надежда. Тя ги пази зорко от крадци и от по-нататъшни щети.

 Но вече не ще допусна някого при тях да пусна. Доверието не ще посмее  от своята стая да излезе. Страхът компания му прави и все го плаши.

 Като в затвор е в мен! Ах, какъв затвор!...

 Само първите три врати аз леко защитих - на Усмивката, на Знанието и на Подкрепата. От тях аз щедро ще раздавам. Нека радват се на Свобода.

 Така години ще минават, докато не дойде някой, заслужил всичките врати да отвори...

 

© Калина Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да, така е, излъганата душа се превръща в затвор, в който сърцето едва-едва бие! Тясно му е, но "Доверието не ще посмее от своята стая да излезе. Страхът компания му прави и все го плаши."!!! Много красиво, изящно и истинно казано! Сърдечен поздрав и скорошна среща с онзи "някой, заслужил всичките врати да отвори..."!
  • Да затвориш вратите е лесно,но сам се затваряш,както виждаш..номера е да ги държим отворени постоянно,да сме уязвими,без страх-само така може да се учим истински,правилно...и ще видиш накрая,че всъщност няма врати..ние сами се правим щастливи или нещастни,няма друг...
Предложения
: ??:??