19.03.2009 г., 3:51 ч.

Завръщане 

  Проза » Разкази
608 0 2
1 мин за четене

Телефонът иззвъня дълго и продължително. Отсрещната страна вдигна, чу се вик: "Ей, я престани!" Слушалката се трясна... 

                                                                               ***

 

   Бурни аплодисменти. Завесите се спуснаха, беше ред на участничките да излязат в последната категория - официално облекло. Беше финалът на конкурса за красота.

     Завесите се вдигнаха. Десетте претендентки за титлата се бяха наредили в една редица. Всички притихнаха в мълчание. Председателката на журито високо обяви: И победителка в тазгодишния конкурс е:... Рафаела Филипс!... 

     Девойката излезе напред с бавни стъпки. Държеше едната си ръка на талията, другата беше свободно отпусната. Тициановите ù коси на меки кълба се спускаха върху изящния ù кръст. Атлазената ù рокля като копринена оформяше изящните бедра... Наведе се леко напред, за да поставят короната на главата ù. Подадоха ù грамотата и приза...     Застана пред всички и направи лек поклон. Последваха бурни аплаузи. Цветни конфети и цветя заваляха от тавана... 

    Мъжът на първия ред извади мобилния си и натисна бутон за бързо избиране. - Ало, Майкъл Холър е. Ще уредиш ли едни документи за утре, Левин, трябват ми спешно?

- Какви документи, Мик? Едва ли ще стане в толкова кратък срок. Кое е толкова спешно?

- Искам развод.

 

.......................................................

© Николина Иванова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • O, не!!! Няма такова нещо - разказа е изцяло съчинен от мене, но благодаря все пак за коментара!
  • О, да! Познах откъса! Епизод 256-ти или 257-ми от сагата "Бедна - богата", нали? Когато Майк вижда бенката на лявото бедро на Рафаела от първия ред и си спомня онази бурна нощ, когато е целувал въпросната бенка и разбира, че се е оженил по погрешка за близначката й Донатела, която няма бенка...
    Мая, защо ни наказваш?!
Предложения
: ??:??