Jul 26, 2007, 12:37 AM

* * * 

  Essays
1075 0 0
1 мин reading

                                   Животът

   Защо животът е толкова сложен? Защо трябва да прибягваме до неща като самоубийството или пък до забранените неща? Защо животът не може да е спокоен, а винаги трябва да има нещо, което да предизвика огромни вълни и да разруши щастието на човек. Защо, когато си влюбен в някого, понякога не може любовта да е споделена?
  Може би, защото човек е създаден да страда да таи в себе си болка и тъга, но и да обича. Да обича и да страда, това е мисията на човека в живота. Това е пътят на човека към щастието.
  “Болката и Страданието”са спътници на човек, навсякъде по света. Човек, който е успял да изтърпи тази болка и това страдание до края на живота си, той е умрял щастлив. Той знае колко е сложен живота и знае, че освен ЛЮБОВ, в живота съществува МЪКА, БОЛКА, НЕЩАСТИЕ, с една дума СТРАДАНИЕ!
   Не трябва да мислим, че страданието може някой ден да ни повали на земята, трябва да знаем, че човек е силен и физически, и психически. Човек трябва да е силен като кон, за да победи всичко, що му се изпречи на пътя. Да не се предава никога, каквото и да го сполети. Трябва човек да се бори с мъката, страданието, болката, защото ще е щастлив, когато умре и ще знае, че е преуспял в живота и е преодолял всяка несполука, която се крие в необятния ни живот.

© Любомира All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??