Apr 12, 2007, 8:29 PM

До колко са толерантни днешните хора?! 

  Essays
5184 0 5
2 мин reading
 

До колко са толерантни днешните хора
и какво всъщност означава да си толерантен???


Задавали ли сте си въпроса "какво всъщност означава да си толерантен"??? Е, и да не сте, за всичко си има първи път...
В България има хора, които зачитат само своето мнение и не се интересуват от другите. Между тях има и много образовани, но тяхното образование се състои в това да наизустяват всичко, което им се каже. Тези хора не знаят какво е да имаш истински приятел, да правиш добро и да чувстваш топлота в сърцето си. Но както и в приказките и тук има добри и лоши. Има и такива, които имат сърце  по-голямо от Сахара и по-дълбоко от Тихия океан. Тези хора са умни, но те не са наизустили 9 езика и куп науки. Важното за тях е, че имат сърце, че могат да обичат истински. Те няма да ти обърнат гръб, когато им говориш, а ще те изслушат и разберат. Те са много по-щастливи от всички други, защото  правят добро, но им се отвръща със същото. Ето те са толерантни.
За да си толерантен, не е нужно да си образован или богат, защото може би един просяк, който разделя залъка хляб, който има, с цялото си семейство, е по-толерантен от богатия цар, който си стиска богатството.

... а какво всъщност значи да си толерантен???
Това не е много сложно нещо - даже напротив, много е просто, само трябва да имаш желание да помагаш. Трябва да мислиш и за другите - не само за себе  си.

В една библейска притча един мирянин попитал изповедник на християнството дали може да му обясни принципите на религията с едно изречение. Тогава християнинът му казал:
- Ти искаш да ти обясня правилата на религията с едно изречение - Добре!!!
Просто прави на другите това, което искаш да правят и те на теб.



                                     Толерантността е като християнството - може да се обясни с 1 изречение, а означава толкова много за толкова много хора, даже понякога двете са опората на света. Ако те не съществуваха - всички, които четем това, нямаше да ни има. Трябва да запомним, че един ден ще си отидем и ще искаме да ни запомнят с добро!!!

Добрите  постъпки не остават незабележими...
... бъди себе си. Бъди толерантен - има достатъчно други хора!!!
Това е разсъждение на една моя приятелка - Кати, много ме кефи и затова реших да ви го покажа...

© Ивелина Цветкова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??