Oct 14, 2012, 9:13 PM

Един живот 

  Essays
2018 0 1
2 мин reading

Живот - пет букви, а значи толкова много тази дума. Най-важното е, че е един живот, нямаме друг шанс да го изживеем отново, няма втори опит, а само един. Как ще го живеем и с кого, определяме само ние, никой няма право да се бърка в нашия живот, той си е наш. Животът е много интересно нещо, опитваме се да правим какво ли не, за да си угодим и да се чувстваме щастливи и понякога пак не сме доволни, даже повечето пъти. Дори се получава така, че нещата, които ни правят истински щастливи, сме готови да ги захвърлим с лека ръка, за да опитаме други и накрая пак съжаляваме. Понякога ни докривява толкова много, че искаме всичко да свърши, да зарежем всичко, да се откажем, но не трябва няма нищо лесно, всяко нещо си има цена и трябва да я заплатим. Каквото и да ни се случва, без значение дали е хубаво или лошо, ни учи на нещо. 

     Единственото сигурно нещо в нашия живот е, че животът рано или късно приключва и никой не знае кога ще стане това, затова човек трябва да живее, истински да се радва на това, което има, и да се бори за това, което иска. Когато поискаш нещо достатъчно силно, ти ще го постигнеш, не трябва да се отказваме, да, понякога търпението ни свършва и ни омръзва да чакаме, просто нещата не стават с магическа пръчка. Понякога им трябва малко повече време и особено на тези, трайните, които ще останат до края на живота ни. 

   Може би си мислите, какво ли знае този пък за живота, ще ви кажа,  нищо не знам, не съм живял достатъчно, просто съм преживял достатъчно, и какво и да ми приготви животът, ще се боря, защото не се боря само за себе си, боря се и за хората, които обичам. Никой не живее сам на този свят, всеки има близки, приятели, любим, любима, това са важните неща в живота хората, които са до нас  и не ни оставят, без значение колко е трудно, те са до нас. Ние трябва да направим същото, да не се предаваме, а да сме силни и да се борим, да, всеки си има слабости, но те се преодоляват.

 Една много мъдра поговорка гласи: Вчера е история, утре е мистерия, но днес е дар. Трябва да се наслаждаваме на днешния ден, на нещата, които ни правят щастливи, не да живеем с миналото и да се отчайваме или да сме мечтатели, които само мечтаят, без да правят нещо, за да се сбъдне мечтата им. Трябва да живеем днес, за мига, на мига, за нас, за хората до нас и най-много от всичко трябва да се смеем, защото смехът е здраве.

 

© Иван All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??