Mar 4, 2012, 11:06 AM

Когато рамките са тесни за мечтите 

  Essays
1178 0 1
1 мин reading

Единственото нещо, което ни крепи в живота, това са мечтите - някои реални, други пък "напълно невъзможни". Дали съществуват "неосъществими" мечти, зависи единствено от нас. Да извървиш пътя от това, което си към това, което мечтаеш да бъдеш или което се стремиш да постигнеш, ще ти даде смелостта дa продължаваш напред и да не се отказваш да мечтаеш. Трябва да имаш воля и търпение, за да осъществиш копнежите си. Те са това, което ни кара да  чувстваме, че принадлежим към нещо истински значимо. Ако някой се опита да разруши мечтите ти, не му позволявай, защото всеки има право да мечтае и да бъде щастлив. Понякога обстоятелствата ни карат да се чустваме зле и сякаш нищо не можем да променим, мечтите ни потъват в забрава и вече не знаем към какво да се стремим.

            В България много млади хора мечтаят за красиво и пълноценно бъдеще, но тези блянове почти винаги не отговарят на реалността. Родината ни е прекрасно и необятно място, което е изпълнено с чудни и пленяващи кътчета, където човек може да намери душевен мир и спокойствие. Но всичко това е опорочено и засипано от мръсотията и непочтеността на държавата. Това обаче пречка ли е за сбъдването на мечтите ти? Може да се примириш с обстоятелствата или пък да се изправиш лице в лице с проблема и да се опиташ да промениш нещо. Много от младите хора в България емигрират, поради простата причина, че ситуацията в страната не отговаря на техните очаквания и стремежи. Често те биват осъждани заради тази тяхна постъпка, но всеки има право да избира пътя си и да кове съдбата си. Трябва смелост, за да живееш този живот, и смятам, че нищо и никой не може да те спре да постигнеш това, което желаеш.

Не съществува понятие като "рамки за мечтите". Рамките ги определяме единствено ние. Понякога в стремежа си да постигнем желаното, вършим неща, които не ни харесват, но за които знаем, че са правилни. В тези моменти много хора се отказват и отстъпват. Но трябва да бъдеш упорит и напълно отдаден на това, към което се стремиш, ако искаш да постигнеш успех и да бъдеш удовлетворен.

            Всеки човек е един малък космос, един отделен свят, изпълнен с мечти и желания, които сформират личността му. Не позволявайте на никого да заличи това, което сте!

 

© Илияна All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • "Всеки човек е един малък космос, един отделен свят, изпълнен с мечти и желания, които сформират личността му. Не позволявайте на никого да заличи това, което сте!"
    Така е, затова няма рамки за мечтите и няма невъзможни неща...
    Дори и фантастичното днес, би могло да се превърне в реалност утре.
    Поздравления!
Random works
: ??:??