Apr 10, 2012, 10:59 AM

"Театърът" във всеки от нас 

  Essays
940 0 3
1 мин reading

„Театърът“във всеки от нас

 

            Какво всъщност различава театъра от живота? Може би точността на отговора ще се доближи най-много само до една-единствена дума – истината!

            Хората взимат в живота си и „второстепенни роли“ (броят им е много индивидуален при всеки човек), при които често стойността на „главната роля“ се „потиска“. Разликата между главната и второстепенните е, че от страната на „второстепенните“ застават не единствено добродетелите.

            Това, с което разполага всеки, е изборът дали иска да играе само второстепенни роли, или такива, които може да не го накарат да се почувства постигнал нещо голямо винаги, но значимо.

            За съжаление, реалността е такава, че по различни причини човек се отдалечава от своите добродетели и стига да не бъдат изгубени напълно, това е много естествен ход на нещата, случващи се в живота на всеки, и би могло да бъде предпоставка за развитие, (значението на думата „развитие“ в тълковните речници е: „постоянно преминаване от един етап в друг – по-горен“, т.е сигурно е само краят на етапите и  той е хубав).

С голямо значение е и социалният опит и той влияе също на избора на част от нашите „роли“. Поведението на хората най-често е „отражение“ (обикновено има своята доза „маскиране“) на това, което седи в душата. Може би ако успеем да не ограничим своето мислене и общувайки, събираме ценен емоционален опит,  ще постигнем успехи и на този „фронт“. И все пак “сърцето“ при някои е може би с по-големи „размери“, но все пак има граници по отношение  и на „вместимост“.

Пожеланието ми към всички е „Играйте с много чувство, но и умерена доза разум своите роли на живота“!

 

© Дооооо All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ако това е твоя "театър" препоръчвам ти поне още няколко репетиции, Йоанче! Обърках се с тия главни и второстепенни роли и добродетели, от които се отдалечаваме, ама това било естествен ход според тълковния речник...и какво общо имат размерите и вместимостта, за да имаш успехи на "този фронт"?
  • Така е Май по този начин е най-точно казано
  • "Няма малки и големи роли, а има малки и големи актьори."
Random works
: ??:??