Jun 2, 2015, 9:59 PM

* * * 

  Prose » Humoristic
1035 0 4
1 мин reading

Ден на детето

Звъни се, отварям. Няма”Добър ден”, направо:

-              Хайде, мама днес дойде първа да те вземе, нали така искаше?

Детето става и тръгва с мама. То е радост, то е чудо. Така е на всеки празник. За Коледа беше си поръчал кола и тя му купи. Да беше му купила топка, че след нейните гастрономически пиршества, детето има нужда да потича малко. Наднорменото тегло не й прави впечатление. Най-важно е детето да се нахрани хубаво. А кой готви по-хубаво от мама? Никой.

Разведе се, за да има повече време да обръща на сина си. Щото мъжът ù и той викаше само „дай”. Донеси салатката, дай ракийката. Сега мъжът ù си взе една млада... да не ù казвам името, че не е прилично, та той прави салатката... и разни други неща прави. Не това, което си мислите, още по-перверзно е... Опустошава си спестяванията. Но пък бившата му жена се отдаде изцяло на детето си.

Знам, ще го докара по някое време, ще ми занарежда какво да правя и ще си тръгне. Не, не съм детегледачка, съпруга съм на... детето, на момченцето ù. Добре, че се изнесохме на квартира. Сега поне правим опити да зачена. По-рано... все идваше да го завива, да не настине. Аз нали не съм му майка, не мога така хубаво да се грижа за него, както тя. „Като станеш майка, ще видиш какво е”, все това ми повтаряше, та затова се изнесохме, дано да видя! Гарсониера, разбира се, ако беше двустаен щеше да остава да преспива при нас, при него, де.

Той ще види като се прибере! Празник с мама ли? О, какво го очаква... Я докато дойде да погледна теста за бреме... О, ще имаме бебче!!! Ако е момче, дали ще стана такава като свекърва ми... гадна? Ако е момиченце... Дано е момиче... То пък, ако ù се падне някоя свекърва като мойта, ще има да се мъчи. То и на мъжете не им е лесно... с нас. Каквото и да е, ще празнуваме ден на детето, а какво по-хубаво от това!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ма, така си е... И мъжко зле , а женско още по... А тези свекърви трябва да ги забранят със закон.
    И Светланчик, внимавай в картинката: Ако на двадесети те няма, ще ти пратя моята свекърва и още няколко за назидание!
  • Вики, напоследък и свекървите са станали по-модерни, и тези, описани от мен, май намаляват
    Ангар, шарен свят, има от всичко по много. Има едно руско фейлетонче, в което майката е и тъща и свекърва. За по-кратко се нарича свекреща Подобно фейлетонче съм слушала в изпълнение на Стоянка Мутафова. Тема без край!
  • Не знам дали има такива свекърви. Но че има такива тъщи - знам.
  • Колко много истини си казала в шеговит формат Пък после се чудим защо някои мъже ги тресе Едипов комплекс до старини Поздрави, Светле!
Random works
: ??:??