May 19, 2022, 10:39 AM

Глухарчета 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
435 2 9
1 мин reading

От истината не можеш да избягаш. Ако не те настигне – ще те пресрещне. Челно…

хххх

Той живя само 24 години.

После беше брак…

хххх

Секс математика – той числител, тя знаменател, съединени с голяма дробна черта…

хххх

Ако за книгите не се премахваха гори, а написаното се изсичаше на камък – щяхме да имаме само изключително ценни книги…

хххх

Преди летните ценови жеги инфлацията е скочила със 7,8%.

Най-много при храните, облеклото, жилища, вода, електроенергия…

Е, и?

Лято иде! Кой седи по жегите в къщи? Че и да се топли, че и вода да ползва? Слънцето грее, реки, езера, гьолове има навред, дрехи лятос не са нужни – кой по гащи, коя без гащи…

Храненето още по-лесно. Зеленинката излезе, излиза и народът. Паша – бол, защо да харчиш пари за други ястия?

Природосъобразен летен живот!

По харвардски модел…

хххх

Накрая на изброяването – странна информация /цитат/ „разнообразни стоки и услуги - намаление с 2.9%.“

Въпрос – кои са тия неизвестни „разнообразни стоки и услуги“?

Разходка с балон? Магистрални услуги? Гонене на сянката?

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • То май стана: "Природосъобразен летАЛен живот!"
  • Благодаря, Елке, Красе!
  • Ако вместо с писане, съдържанието се предаваше с мисъл, щеше най-после да настъпи някаква тишина макар и временно, щото другите шумове пак щяха да я заглушават - пръцкане, кихане, подкашлюкване...
  • Да, по харвардски модел сме!
  • Благодаря, Мария, Деа, Младене, Петре!
    Деа, тя живя само 24 години, после беше бракуваща...
  • "Той живя само 24 години.
    После беше брак…" Това също може да е : Тя живя само 24 години. После беше....
  • Накрая ли,.. '' по редица важни задачи се взеха съответните решения...''. А иначе имам алергия към глухарчетата, защото много глухарчета на едно място дали са способни да те приглушат
  • Остроумно, Георги!
    Апропо /по повод първото глухарче/, има една мисъл на Гюстав Емар: "Нещастието крачи с бързи крачки и рано или късно застига всеки човек!"

    ..."Той числител, тя знаменател..." . Дано тя не е нула, че ще стане една много лоша безкрайност. Най-добре е в този случай и той да е нула, за да е резултатът поне неопределеност...!
  • Станах фенка на пъвото, второто и третото глухарче! Направих си цяло букетче, бухнало в жълто! Поздравявам те, Генек!
Random works
: ??:??