Aug 10, 2012, 7:09 PM

И все пак някой те обича... 

  Prose
1293 0 6
3 мин reading

                - „Някъде там, някой си мисли за теб!” Да бе, мисли си... Ако си мислеше, щеше да ми звънне, да ми пише. Или „някъде там, някой те обича”. Обича ме... Глупости на таркалета! Писна ми да го чувам това! Да, писна ми! И няма да ти го кажа!


                - Убиваш цялата романтика на мечтите! Сега аз имам нужда от подкрепа! Не теб са зарязали, нали? Кажи ми, че той още ме обича или, че той не е бил за мен и ще срещна любовта, но след време...


                - Ооо, мила! Живееш в някаква илюзия, сериозно! Знаеш, че не разбирам от любов... и може би за това презирам всички влюбени двойки. Те всички си мислят, че са срещнали „човека за цял живот”, а след два месеца вече не са заедно. Правят си планове за бъдещето, които остават точно там, където са изречени. Всъщност, колко от плановете, които правехте с него осъществихте?


                - Това няма нищо общо!


                - Оо, не сте...


                - Може и да не сме, но аз още го обичам. Още вярвам, че той ще се върне и ще ми каже колко много е сгрешил. Колко мно...


                - Престани! Нито той ще се върне, нито пък ти го обичаш! Поне така си мисля.Кой страда в момента? Ти и аз, нали? Не той.


                - Ти пък защо?


                - Защото ме товариш емоционално! Аз не вярвам в щастливия край, нито в щастливите връзки. Не вярвам!


                - Като те товаря „емоционално”, защо просто не ми каза, че имаш работа и не можеш да се видиш с мен? Знаеше, че така ще стане, нали? Всеки път, когато имам нужда от подкрепа, звъня на теб, плача пред теб...


                 - Защото за това са приятелите. За да са до нас, когато имаме чувството, че цялият свят е против нас. За да ни дигнат от калта, да ни подложат рамо да си поплачем...


                 - Значи все пак не си безчувствена?


                 - Е, чак пък безчувствена... Все още не съм. Знаеш ли, имам бутилка джин в хладилника. Да?


                - Може ли да ти откаже човек?

 

                ... за истинските приятели!

 

                Благодаря Ви!

 

© Опс All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • По-добре да не ти разберат приятелството, отколкото по фалшив начин да си приятел. Когато плачеш много тичат с кърпички, но кой за какво не се знае.
    Харесах!
  • Страхотно! Ако провериш в творбите ми ще видиш, че основната им тема е ПРИЯТЕЛСТВОТО! Това е най-хубавото и истинско нещо на света! Различно от измамната слава, мръсните пари или лъжливите илюзии на любовта и ти много точно си казала именно това със текста! Това ти произведение ми харесва най-много! Не случайно съм роб на идеалите за приятелството и за мен то е по-важно от всичко на света. А без него....без него нямам живот, искрицата ми я няма, а най-лошото е, че дори в момента тази искра е почти угаснала, защото глупостта ми прогони най-важния за мен човек (става въпрос за ПРИЯТЕЛ С ГЛАВНО "П" далеч от мен и незнам кога ще си го върна... Ох, пак навлязох в лични теми хаха, няма значение. Важна е творбата ти, защото разкрива красотата на тази най-красива и силна искра на света- искрата на приятелството!
  • Идвам да се напия с вас!
  • Не може всяка една "творба" да се оценява с "6". Толкова много от произведенията просто се сливат с потока, че няма значение дали оценките са 1х2 или 5х6. В крайна сметка, ако има, какво е то? Драскач съм, не писател. Не пиша нито за слава, нито за оценки... А до това колко е интересен фактът, че оценката е една, и тя е 2, и това, че коментарите са "четворно-петорно повече от оценките", за мен е все едно... Ще си драскам...
    Поздрав!
  • Е, предполагам, когато се чувстваш като "емоционална развалина", трябва да споделиш... Имаше една приказка: "когато алкохолът влиза - истината излиза"... До колко е така, мисля че всеки може да си прецени.
    А цъфналата ръж я попари слънцето, изгоря...
    Хубава вечер...
  • Всичко се свежда до гледната точка, Г-н Творец Венец, всичко...
    А за да имате приятели като моите, Ви трябват здрави нерви и чувство за хумор в излишък...
    Поздрав!
Random works
: ??:??