Nov 14, 2009, 12:16 PM

Кучешки живот - 3 

  Prose » Stories for kids
1552 0 2
1 мин reading

Кучето не знаеше, че лежа няколко дена упоено. Раната се затвори и го освободиха. Направи първите крачки. После пак и пак. Грижеха се за него и скоро укрепна. Сега при него идваха много хора. Носеха му лакомства. Най-много се радваше на децата. С тях беше весело.

Времето се затопли и децата го вземаха в игрите си. То им връщаше топката, когато играеха на топка. Беше с тях, когато ходеха на реката. Верен и надежден пазач им беше. Тогава се научи да се смее. Не вярвате, нали? И кучетата умеят да се смеят.

Предния ден валя дъжд. Реката течеше по-буйна и пълноводна. Децата с кучето бяха при нея, както винаги в топлите дни. Влязоха във водата. Бяха на плитко. Кучето ги следеше от брега. Пръскаха се с вода. Смееха се. Само кучето видя детето, което заплува по течението. Реши, че е опасно и тръгна край реката. И навреме, защото за миг детето изчезна във водите. Хвърли се. Заплува. Провря се под детското тяло и го издигна нагоре. Доплува до брега. Почувства, че му олеква от товара. Бяха го поели детските ръце. Детето беше само уплашено. Кучето се отърси от водата, завъртя опашка и легна.

Нищо не беше се случило. Направи само това - помогна на едно дете да живее.

(следва продължение)

© Харита Колева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??