Jan 27, 2007, 1:01 PM

ЛУДА НОЩ 

  Prose
1435 0 15

The work is not suitable for people under 18 years of age.

2 мин reading

 - Ти ми изневеряваш!
 - Не е вярно!
 - Имаш любовник, знам. То ти личи - той хвана нощницата й и я скъса. Едната й гърда се показа. Тя понечи да я прикрие, но той я бутна грубо на леглото.
 - Да, имам любовник! - говореше в лицето му. Усещаше дъха му.
 - По-млад ли е?
 - Не, но е по-нежен.
 - Защо го направи по дяволите? Защо? Говори!
 - Ти замина и аз останах сама. А той ме преследваше. Купуваше ми цветя, правеше ми малки подаръчета. Искаше ме, а ти така ми липсваше. Канеше ме на гости, но аз все отказвах. Чаках те.
 Една вечер пак ме покани у тях. Не смеех да отида. Тогава той ме изпрати и аз, не знам защо, го поканих да се качи. Сипах по едно питие, говорихме. Понечих да си пийна, ръцете ми трепереха и се полях. Коприната бързо попи питието и зърната ми щръкнаха. Стана ми неудобно и отидох в спалнята да се преоблека. Тъкмо разкопчавах блузата, когато усетих две топли ръце да ме галят по гърдите.
 - И на тебе ти беше хубаво?
 - Да, краката ми омекнаха, толкова дълго бях без мъж и се отпуснах в ръцете му. Той бавно разкопча останалите копчета, аз тръпнех в очакване. После ме обърна и впи устните си в моите. Огънят от изгарящата целувка премина през цялото ми тяло. Как се озовахме голи в леглото, не помня. Помня само, че то ни беше тясно. Такава луда страст бликаше от двама ни, че накрая се озовахме долу на килима, бездиханни.
- И приключихте?
 -О, не! Нощта тепърва започваше. Това беше нещо като предястие. Продължихме в банята, под душа. Накара ме да се подпра на огледалото, а той мина отзад. През цялото време ме гледаше как стена и се извивам в ръцете му. Когато свършихме каза, че краката му треперят и иска да легне. Лежахме голи и мокри един до друг, дишайки тежко. Мислех, че иска да си отдъхне малко, но сгреших. И той като мене беше събрал енергия. Обърна се към мен и започна с устни да попива всяка капчица от тялото ми. Вече не стенех, вече крещях от удоволствие. Започна от устните ми, слезе към шията, задържа се по-дълго на гърдите ми. После слезе бавно към пъпчето и надолу, надолу и навътре. Извивах се като змия, не можех място да си намеря. Впивах нокти в гърба му, хапех дланите си, да не викам, хвърлях възглавниците, дращех по леглото и накрая притихнах. После всичко започна отначало, само че аз впивах устните си в неговите и слизах бавно надолу, докато се спра между бедрата му, силни и мускулести. Той нададе вик и това разпали страстта ми. Аз бях тигрица, а той моята жертва. Такава нощ, такава нощ... Да, да, искам още... още...
 -О, скъпа, толкова ми беше хубаво! Ти си страхотна! Не си чуствам краката.
 -Неповторимо признание след седем години брак. Само че другия път измисли нещо по-така, това ми беше любимата нощница.
 

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??