Feb 14, 2015, 9:59 PM

Машина за секс 

  Prose
656 0 2

The work is not suitable for people under 18 years of age.

5 мин reading

Жителите на всеки малък или среден квартал са като малък народ. Всички се познават. Знаеш кой ще те види и вместо "здравей!" ще ти каже "дай една цигара!", знаеш кой е читав и кой не е. 

Всеки квартал си има и по една "чума". Онзи досадник, който обикаля от компания на компания, звъни ти на вратата докато сереш, или докато чукаш, говори без да млъква и е трудно да се отървеш от него, точно като чума.

Всеки квартал има и по една "Радослава". Онова момиче, което е като машина за секс - отиваш, пускаш стотинка и чукаш. Тя е онова момиче, при което по-малките ходят, за да пипнат за пръв път гърди или, ако са подготвени теоретически и вече мастурбират да направят следващата крачка и да изгубят девствеността си.

През лятната ваканция си бях все същият - играех си навън, ритах футбол. 

В края на миналата учебна година със съучениците си вече бяхме открили думи като "клитор". Дискутирахме оживено къде точно се намира, спорихме и се хвалехме на кой-колко му е голям. Всеки може да си представи за каква "големина" става дума на тези години. Ние разбира се, както остава през целия живот, украсявахме с по няколко сантиметра. Затова в последствие всеки беше длъжен да показва. И така започнахме да си ги показваме наляво-надясно из училището и да си ги мерим. Аз бях средняк. Преди мен имаше само две момчета с по-големи пишки. Чудехме се дали  един от съучениците ни заслужава толкова крайно място в класацията. Пишката му беше много къса, но беше най-дебела. Затова не му се подигравахме. И той си имаше някакво достойнство и силна страна. 

Бях на 12 години, когато се запознах с Радослава. Заведоха ме няколко по-големи момчета. Искаха да ми направят услуга. Бях най-печеното хлапе сред по-малките и искаха да направя сефтето, смятаха, че е дошло времето. За жената е важно с кой го е правила първия път, а за нас мъжете е голям жест кой ти е помогнал да го направиш за първи път. Ние се излагаме много първия път, за това и обикновено го правим с някоя като Радослава. 

Отидохме до тях. Те позвъняха на вратата. Радослава отвори. Беше на 15 години. Стоеше на вратата с едни къси панталонки и по чорапи. Беше с някаква дълга тениска, най-вероятно на брат ѝ, който беше по-голям и учеше в семинарията. Каква ирония! Родителите им са отгледали един монах и една курва. 

Момчетата влязоха и започнаха да се хилят. Аз неуверено влязох след тях, чувствах се неудобно. От това, което предстои и начина, по който ще се случи и от това, че все пак влизам в чуждия апартамент.

- Я по тихо, бе! - кресна майка ѝ с дръгливия си глас. Пушеше като комин, гледаше телевизия и пиеше джин по цял ден. Баща ѝ пък беше на работа. Беше много мил човек. От онези тихички мъже, които се женят за първата срещната, защото нямат самочувствието и увереността, че ще си намерят друга. И ги търпят и носят на гърба си цял живот.

Влязохме в стаята на Радослава. След малко и тя се появи с няколко чаши пунш. Носеше ги на табличка. Все пак майка ѝ често имаше гости, с които си пийваха. Беше нормално да имат табличка.

Още преди да остави табличката едно от момчетата вече беше зад нея и започна да опипва гърдите ѝ. После започна да ѝ бърка в гащичките, а тя клатеше табличката наляво-надясно и се ядосваше.

- Чакай, бе, идиот! - викаше му тя.

Накрая успя да сложи табличката на раклата ѝ с дрехи и вече по-спокойна започна да се радва на вниманието. Другото момче също започна да я опипва. Накрая легнаха и тримата на леглото ѝ и продължиха да се натискат, опипват и целуват. 

- Чарли, ела и ти, ела де! - подканиха ме момчетата.

Беше ми много неудобно. Дошъл съм на гости тука, майка ѝ е в другата стая, а и тя вече си има двама на главата, аз къде да се намърдам?! Изправих се и се приближих неуверено - единия беше от едната ѝ страна, другия от другата. Неловко легнах върху нея и започнах и аз да попипвам. Беше хубаво. По-хубаво от списанията. 

- Така! Аз съм първи този път! - заяви едното момче.
- Да, бе, да, ти всеки път си наред да си първи, е*и се! - отговори другия.

Започнаха да се бутат из стаята и да се боричкат, а Радослава беше повече от очарована - биеха се за нея! Тъпа шматка!

В крайна сметка играха на "камък, ножица и хартия" и така решиха кой ще е първи. Аз щях да съм последен. 

Всички бяхме неопитни, но те вече бяха правили секс с нея и имаха самочувствие. Бяха на по 14-15 години, а аз бях най-малък. И с най-малко пишле! Много се притеснявах, чакайки да дойде и моят ред.

И двамата свършиха в рамките на 4-5 минути. Единия отиде в кухнята, за да "провери какво има в хладилника", както ни каза, че ще направи, а другия отиде да "сере". Този можеше да не ни казва какво ще прави. 

Радослава стоеше с разтворени крака на леглото си и се попипваше. 

- Хайде, де, дребен! Какво чакаш? Срам ли те е? 
- Ами...на мен ми е за първи път. И да, срам ме е!

Тя стана от леглото и дойде до фотьойла, на който се бях свил. 
Започна да ми мачка пениса през панталоните и след това ги свали. Започна да го смуче. Беше толкова приятно! Усетих, че ще свърша и се изправих, бях толкова възбуден, че нямах никакъв срам вече. Легнахме на леглото и повече от минута се опитвах да ѝ го вкарам. От време на време ѝ гледах вагината и се чудех кое точно е "клитор". Но сега нямаше време за изучаване. Накрая тя го вкара сама. Усети, че ще свърша и го извади. Разплисках се по корема ѝ. 
- Браво, честито. Айде' марш. - рече ми тя. За нея си беше рутина. 

Дали едно вкарване се броеше за изгубена девственост? Не бях сигурен. Но, когато свърши ваканцията и дойде първия учебен ден аз бях горд като петел.

- Момчета, аз е*ах лятото! 
- Разказвай, разказвай! - насъбраха се всички около мен и ме гледаха като герой.

© Чарли All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??