Jul 9, 2011, 7:50 PM

Накъде отива светът?! Сълзи и усмивки 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
2058 0 3

Накъде отива ли? Аз знам!

Отива натам, където...

13-годишни деца с високи токчета и оскъдно облечени пеят "I'm a nympho" в нощните барове. Около тях 30-годишни предрусали безделници се клатят в същия ритъм...

Мислиш, че не е нормално деца в 4-ти клас да са опитни пушачи, но съм сигурна, че ако ги питаш откога пушат, отговорът ще е "От преди 4 години".

Страх ме е за поколението, което ще оставя... Накъде отива светът? 

Къде отидоха добродетелите, любовта към игрите и забавленията... Онова детство, което съм изживяла... 

Отива натам, където думата "ЩАСТИЕ" е заменила значението си с думата "ПАРИ".

Сега "Забавление" значи "Наркотици".

Светът отива към лошо... Всичко трябва да се промени и отново да видя площадките пълни с деца, играещи дама. Отново да ближат леденото сокче от по 10 стотинки...

Отново да видя сълзите и щастливите усмивки!

© Александра All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • За съжаление си адски права. 6 от мен!
  • Привет, Алекс! Много ми допадна темата, която си описала и подкрепям Василена за коментара.Жалко е, че все по- малко родители си задават въпроса:" На къде отива светът?" Поздрави!
  • Кой учи децата на това... Улицата, познатите, медиите, да и те имат влияние - не отричам, но къде са родителите, не са ли те хората, които трябва да ги научат на морал или родители им са прекалено заети със себе си, къде са те в живота на децата си?
Random works
: ??:??