May 24, 2011, 11:40 AM

Оранжеви обувки 

  Prose » Others
1330 0 2

Помня я бегло но споменът е най-скъпото, което имам. Момичето с оранжеви обувки.
Усмивката ù беше по-топла от лято. Носеше слънчеви очила с тънки рамки, през които светът се виждаше различно, според нея. Говореше наобратно, размишляваше на глас, гласът ù – тих и благ, въпросите ù все за смисъла на живота. Носеше спрял часовник на дясната си ръка и все пак винаги знаеше колко е часа. Защото в четири часа беше време за чай. Зелен с жасмин, малко мед. Събираше всичко, което можеше да се събира, подреждаше го в кутии и ги заключваше, за да ги отвори някога. Всяка жена свързвам с определен мирис на парфюм, нея не. Тя имаше хиляди парфюми, миришеше едновременно на магнолия и праскова, на мускус и хайвер, всеки ден добавяше нещо ново, всеки аромат беше неин, всеки парфюм по кожата ù. Не разбрах името ù, всеки ден беше друго, все по-хубаво, все по-нейно.
Стискаше макове в малката си ръчичка, когато за пръв път я видях. Ярки червени макове, като устните ù. Носеше лъскави оранжеви обувки, когато я видях за последно. Казах ù, че я обичам. Тя ми каза, че обича лалета.

© Лили Б All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Харесах,много,много!
  • лелелееее!! Невероятно е!! Не мога да му се нарадвам!! Толкова ярко си го представям и е едно такова топло и красиво...
Random works
: ??:??