Aug 26, 2007, 5:12 PM

Откраднат миг от рая 

  Prose
1702 0 8
3 мин reading
 

Откраднат миг от рая

"Очите ти показваха колко много ме обичаш,

тялото ти тръпнеше при всяко мое докосване

и за първи път не се притесняваше от нищо.

Беше адски страстно и незабравимо"




Вечерта започна като една от онези, спокойните, в които се откъсвам от шума и светлините на града и сгушена на дивана се отпускам с нежна музика и парче шоколад...

 Телефонът ми нахално  прозвъня - с неразбрано от тях задоволство отказах на приятелите ми поканата за коктейл на плажа. Притворих блажено очи и затананиках рефрен от любима песничка- "Love is in the air, everywhere I look around..."

 Сърцето ми трепна от получен sms - бях сигурна,че е от него: "Как си, Слънчо, имам изненада за теб". Набързо отговорих въпросително и зачаках. От известно време този мъж се бе превърнал в източник на всичките ми емоции, влюбих се лудо, безразсъдно. Всеки ден се изумявах колко бързо той ме завладя  изцяло, имах чувството, че го познавам цяла вечност.

"Нали искаше да видиш падаща звезда с мен. Ще съм при теб след около два часа -небето е ясно тази нощ, целувам те."

Изтръпнах... Бях наясно с претоварения му график напоследък, а точно в момента той бе далеч, толкова далеч, че ми изглеждаше невъзможно да се видим.

Приготвих се набързо и седнах в трескаво очакване.

* * *

Влязох в колата му и го погледнах с най-влюбените очи на света - той се усмихна някак дяволито, сякаш казваше: "Видя ли какви неща правя за теб?"


-Ти си невероятен - казах. - Как въобще успя?

- Просто ми се отдаде възможност и ето ме при теб. Имаме два часа.


Потеглихме... Има едно местенце край Поморие, което бяхме нарочили за наше -прекрасен, почти самотен кей. Пристигнахме бързо, докосвахме се очакващо през целия път. На плажа той ме гушна много нежно, целуна ме и каза: "Това ми липсваше ужасно много". Седнахме и прегърнати загледахме звездите. Парченца от една комета навлизаха в атмосферата  от седмица, изглеждаха като големи падащи звезди, а ние двамата ужасно много искахме да ги видим. Но страстта се натрупваше все по-осезаемо в нас, нежните целувки ставаха все по-горещи... Без да се усетим, се отдадохме на желанието. Забравих за музиката от бунгалото в близост до нас, усещах само него... и страстните му ласки. Само за секунда той ме погледна въпросително, а аз прошепнах: "Тази нощ искам да ти дам всичко..." Това го подлуди, неудържимите му целувки изгаряха кожата ми, той ме възпламеняваше както никой друг, беше абсолютен господар на тялото ми. Тръпнех и простенвах при всяко докосване, очите ни се срещаха, търсеха се, за да споделят неповторимото усещане. Треперещи от възбуда, потънахме в този откраднат миг от рая.

* * *

  След екстаз от изгаряща страст, дълбока, чувсвена любов и невероятна нежност, аз лежах, сгушена в него и слушах забавящия се ритъм на сърцето му. Той галеше косата ми, когато и двамата трепнахме:

- Видя ли я?

- Да - почти извиках аз. - Беше голяма.

- Намисли ли си желание, Слънчо? - попита той.

- Намислих си, даже две - едно за този и едно за следващия живот.

Той се усмихна и ме целуна отново.

- Време е, нали? - попитах с лека тъга.

- Да, трябва да тръгваме, но няма да сме тъжни, нали?

- Няма. Но искам нещо... целувка... точно тук и точно сега, която да запомня завинаги.

- Да запомниш завинаги, значи... - усмихна се нежно той.

Наведе се към мен, прегърна ме с цялата любов на света и в една целувка ми подари всичко. Първо докосна леко устните ми, после жадно ги изпи, погледна ме, целуна ме още веднъж. В очите ми заблестяха сълзи от вълнение, той ги видя и целуна очите ми, а после и нослето.

- Сега вече можем да тръгваме, миличко - прошепнах с треперещ глас.

  Тази нощ бе незабравима за две души, които се търсят непрекъснато и се сливат в едно всеки път, щом се докоснат.

  На следващия ден получих нов sms:

"Очите ти показваха колко много ме обичаш,

тялото ти тръпнеше при всяко мое докосване

и за първи път не се притесняваше от нищо.

Беше адски страстно и незабравимо"

© Яна Вълчева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Звездичке, почувствах го с всеки атом на кожата си... Сякаш съм го преживяла. Пишеш невероятно... докосващо. Името ти трябва да бъде Нежност...
  • Ех, красива любов и то споделена!Чудо на чудесата е любовта!И ти ,Звездице си едно малко чудо!С обич.
  • И на мен ми хареса стилът ти, продължавай, не го променяй!!Поздрав!!!
  • Прегръщам ви,не очаквах да получа такива отзиви,а и точно от вас са ми много скъпи.Благодаря ви!!!!
  • Поздравления за завладяващо описаната история, Яна!!!
    Не спирай да разказваш, имаш дарба!!!
    Поздрави!!!
  • Определено имаш талант на разказвач.Понякога стихът ограничава възможността за изказ,а ти имаш какво да кажеш.Природата ти е доста чувствена и дейна.
  • Красив,звезден миг!!!Много нежност и любов почуствах в този чудесен разказ!!!
    Поздрави!!!
  • Това е Л ю б о в - звезден миг от нежността!!! Истинска, жадувана, всеотдайна... Бъди обичана с такава любов!
    Прелестен разказ! Поздрав!
Random works
: ??:??