Oct 26, 2008, 12:14 AM

Отново с теб 

  Prose » Others
848 0 1
1 мин reading

Здравей, мой нов ден! Искам нещо да ти кажа, имам толкова много да ти разкажа – за любовта, живота и смъртта. Откъде да започна ми кажи, леле всичко толкова много ми тежи. За моето момче, обича ли ме той... и още куп въпроси, които тежат на моята душа, но... слушай ме сега. Бяхме деца и тъкмо преоткривахме света, но една жена ни забрани и така жестоко ни раздели. Сега след дълго пътуване се връщаме уморени, сега от много устни целувани и така грозно лъгани се връщаме, но не студени. Сгуших се отново в теб и намерих покой в този ден. Целунах отново теб и разбрах и ти искаш да си с мен. Сега съм щастлива и от най-щастливата жена, сега съм влюбена и от най-влюбения мъж на тази земя. Искам да ти дам душата и сърцето си, за да разбереш колко обичан си. Искам да ти дам сълзите и мислите си, за да разбереш колко ревнуван си. Ти си моята звезда, ти си най-съкровената мечта. Но достигнах те вече и сбъднах своята мечта, че обичам те човече, ти не забравяй това. Дръж ме здраво и не пускай, че животът е жесток. Пий от мен и взимай любовта, но не ме оставяй никога сама!!!

© Галя All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??