Jan 11, 2009, 8:20 PM

Пак за моя късмет 

  Prose » Humoristic
1510 0 16
4 мин reading
 

За концерта по случай 5 години „Откровения" няма да пиша, защото очаквам видеоматериал от него. За купона след това - също. Снимките са красноречиви. На една от тях ми се вижда липсващ седми горе ляво зъб, два-три кариеса и сливиците. Поне те са ми здрави, както се видя. Но... приказката ми е за друго, за моя късмет. От този купон трябваше да летя на другия край на София, защото там пък беше нашето коледно парти на фирмата, в която работя. Не ми се тръгваше, но колежките ме заплашиха, че ако не дойда аз, ще дойдат те и тогава. Абе с една дума щяха да ме изложат.

Мятам се аз в единственото такси и... поглеждам тарифата - двойна. Няма на къде вече и без това закъснявах, питам водача на МПС-то: „Защо?" и той ми обясни, че кара с бензин, който е по скъп от газта. Това било по-безопасно при някое произшествие, газта щяла да... бум, а с бензин било по-друго. Викам си: „Дано не стават такива работи, защото много ми пука дали ще фръкна във въздуха или ще си изгоря." Но щом така казва, може пък да е по-добре, но за мен - не. Платих без да плача. Влизам аз с бодра крачка в най-култовата дискотека в София „Дай Дай" и се почна.

- Добър вечер! Оръжие носите ли? Вашата чанта моля за проверка.

- Е, как „добър вечер" като ще ме преджобвате?! На това ако се вика „Добра вечер". Аз мислех, че само ще ме питате, нося ли оръжие, вие па ще проверявате. Е що ми требва аз два часа да си разглобявам Калашника, за да го вкарам вътре?

Влизам аз навътре, младите момчета ме спират.

- Госпожо?!

- Разбрах де, да си подпра чантата на стола, за да гледате спокойно. Но Ви предупреждавам, че не отговарям за последствията от това, което ще видите вътре. Първо, аз съм жена на години, както сте забелязали и си нося марля за лице, защото може вътре някой да кихне и после пари за лекарства от къде при тая икономическа криза? Второ, аз лошо живея с мъжа ми. Той много си пада по млади жени и ходи по дискотеки за да ги сваля, а аз ходя да си го прибирам после, че като се напие... мани друго, ами вече взе да се изпуска, та му нося в чантата боксерки. Нося бельо и за мен щото знам ли къде ще осъмна. Много съм приказлива, направо да си призная „загори тенджера" съм и като се заприказвам с някой млад мъж, нали разбирате.

- Айде влизайте, няма да Ви проверяваме.

- Защо бе момчета, тъкмо се разприказвахме?! Защо се смеете? Глей ги как се превиват от смях. Аз си споделям мъката, ама и вие ще дойдете на мойте години.

Влизам вътре и:

- Айде бе, Лажовке!!!

- Сипвайте да ви настигна. Що не танцувате, мен ли чакате? Айде наздраве и на дансинга, аз нямам време, годините си летят.

Като ги подбрах всичките и като се развихрихме, поздрав за тая, за оная, не се спрехме.

- Момичета вие продължавайте, мен график ме чака. Отивам да полегна малко на масата и после летя, че моя ме чака. Вие си стойте ако искате до сутринта.

Не ме пуснаха, много ясно. Щуряхме още доста и по малките часове ме стовариха пред нас. Моят миличкият ме чака, знае, че съм на дискотека и я се прибера, я - не. Но юнак, не звънна да ме проверява, защото неговия купон е на другия ден, а звънна, а аз през пет минути щях да го питам колко е часът, докато си празнува. Предупредих го предварително, да си имаме уважението.

- Как изкарахте?!

- Идвай да ти покажа какви танци научих.

И до сутринта... спах като къпана. На мойте години два купона са си точно таман. Аз така се раздадох на дансинга, че за третия сили не ми останаха. Пък и защо трябва по съкратената процедура и утре е ден, ще съберем сили ще се развихрим. Танци са това не е шега работа. Не ми е лесно, не. С тая моя претрупана програма докога ли ще издържа. Абе кой издържи, това е, един път се живее. Само едно ме притеснява, веднъж така не ми провериха чантата като ходихме в стриптийз бар, защото и там им изнесох програма. Да не вземат да ми разлепят снимката и да не ме пускат вече на такива места. Ама докато обходя всички заведения и ще се пенсионирам, няма да го мисля. Тъкмо после с пенсията ще обикалям чуждоземните дискотеки, там поне не ми знаят номерата. Сега увеличават пенсиите с един лев, догодина с два, докато се пенсионирам... е-хей колко голяма ще стане. Направо не ми се мисли как ще я харча. Ако натрупам много пари, ще се върна на село да си купя дръвца за огрев и ни икономическа криза, ни газова ще ме уплаши. Само да издържа до пенсия и... здравей, живот! Дали да не си разредя програмата, че с тоя мой късмет...

 

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ангар, аз все се пиша, най-добра, най-весела...Даже си мислех, че съм най-стара в сайта, объркала съм се от това желание да съм все най. Ама няма да е лошо да се подмладим поне малко. Бъди ми жив и здрав, усмихна ме!!!
  • "Аз съм жена на години ... ама и вие ще дойдете на мойте години."

    Ех, че ще е хубаво - и аз дойда на твоите години!
  • Много Ви благодаря за хубавия въпрос! И така...А много сте любезен, г-н Кадир, забравих да кажа. Аз наистина с точките съм добре, годините не достигат, но не бързам, честно да си споделя. То с моя късмет, както изглежда дано се пенсионирам поне към деветдесет! За да има време да си отживея, дето се казва! Дали да не започна да спестявам, че тогава ще ми трябва със сигурност "пълна промяна". Щото какви яхти, какви казина, кой ще ме погледне с тия бръчки?! Ама знае ли човек, може па да ми тръгне в тоя живот...Абе късмет...И на теб късмет ти желая, но още от сега!!!
  • Ще ти услужа с мойта. Направо ще ти подаря Маргаритке една от вълшебните ми чанти, дето вътре има всичко, каквото си помечтаеш! Войнов, не ме питай пред хората, ще ти обясня, когато му дойде времето, потрай! Петинка, ще откажеш, ама друг път. Точно на мене ли бе кака?! Весела, на Бахамите чух, че облужването не било на наш'то ниво, дай да отпрашим на Карибите тоя път! Вилдан, другия път само като ме видиш махни с вълшебната пръчица и отекоха милите! Рия и сега к'во направи ти?! Ще се наложи да почерпя. Нали ти казах с тоя текст да изчакаш до заплата. Вече ще ти записвам какво да ми пишеш в коментарите и дата и час кога да ги пускаш, за да не се получават такива гафове. Виолета, благодаря ти, пегръдка и от мен получаваш веднагически! Римпо, много си готин, благодаря ти!!! Трай за купона да не приложа снимков материал, че после ще има: Именувам се...Внимавай момче! Русин, не съм те забравила, моля да ме изчакаш още малко, тежка програма, какво да се прави! Магдалена, Рия е голяма шегаджийка, ще я удуша направо, а на теб ти благодаря! Ани, това е защото аз веднъж в бутилка за минерална вкарах гориво за самолети и цяла вечер се опитвах да излетя от дансинга. Та тея са решили, че понеже е лошо времето полетите се отлагат и затова са ти прибрали шишенцето, гадове. Те ще ти казват кога какво да правиш. Мая и на мен ми се случи същото, просто не исках да го споделям. Аз го приех много болезнено. Предупредих ги, другия път ако не ме преджобят, ще ги преджобя аз. Дано са си взели поука. Хем им казах, че вече и в къщи никой не ме пребърква, но никакво съчувствие от тяхна страна. Много се отчуждихме това хората. Помня навремето...Ще ти разказвм после Майче.
  • блазе ти, Лажова, а пък нас отказаха да ни... преджобят - само мъжете! обърка се тоя свет...
  • Светле и аз го преживях, тия в дискотеката ме накараха да си изхвърля бутилката с минерална вода, а спрея срещу нахалници дори не го видяха Влязох и се нахилих самодоволно, че пак съм прецакала две-три мутри. То не, че е трудно да прецакаш тъп човек, де... А ти, по всичко личи, че си изкарала страхотно. Все така да я караш!
  • права е Рия...наистина си усмивката на сайта...прегръщам те, светло момиче...с много обич.
  • Лажова, снимките и малките клипчета след концерта са в мен, защо ме забрави? Бях ти ги приготвил да ти ги пратя, ама с твоята претрупана програма, все не намираш време... Пускам ти ги на SKYPE, само дай знак!
  • Ти хубаво разказа за втория купон, ама да разкажа ли аз какво стана като си беше зминала вече,аАйде няма.......за да видиш какъв човек съм И честита ти годишнина!!! Не се пули - вчера направи две години в сайта!!! ЧЕСТИТО ДА ТИ Е!!! И да `илядиш!!! Поздрави
  • Винаги,когато ми е криво,търся твоята страница в сайта.Благодаря,че те има.Прегръщам те.
  • Ти си... Усмивката на "Откровения. Номинирам те и ти връчвам приза с чиста съвест. Честито!
  • Нищо ти няма на годинките! В малкия си джоб слагаш разни вчерашни пикли!
  • Късметлийка си ти, Лажова, късметлийкааа!!! Що ли не тръгнах с теб вечерта като ме викаше. Ама, ей тъй на, като си е човек без късмет Обаче следващия път - идвам И с пенсиите - на Бахамите
  • То и аз така като тебе, по- миналата година се напънах и изкарах даже 4 банкета!
    'Ма после не ме питай колко дни реанимирах!
    И се чудя, ако бях у Софето, дали, аджеба, щях да откажа за 5, ако знаех, че там си и ти?М?
    А за дървата - грижа не бери!
    Имам един познат - горски е, даже и вилата му снимах, та... уредена си, да знайш!
    Гушкииииииии!!!
  • Само не разбрах, какво направи с калашника...
    Поздрав, весело и младо момиче!
  • Е-е-е Лажова,чантата ти да имам.Черна завист ме обзе,дето не съм толкова придвидлива.Вътре туй-онуй,полезни нещица...Много си умна,да знаеш.И за осъмването си помислила.Дай Боже всекиму...Къдей пенсията-а-а.Наела си му чалъма!Вземам терк от теб.Мерси.И за дълго!
Random works
: ??:??