Oct 28, 2018, 8:18 AM

Празнотата 

  Prose
756 0 0
3 мин reading

                                                                    ПРАЗНОТАТА

 

Странно как хората търсят нещо цял живот!

Повечето така и не го намират. Може би, защото не знаят какво точно търсят.
Някои от тях знаят, а други си мислят че знаят. Някои търсят приятелство, други любов, трети търсят семейство, а някои истина или може би пък кураж?! Истината е че нещата които търсим в живота често ни карат да се чувстваме замаяни, объркани, несигурни,… потъващи в бездна която като че няма край, защото краят се определя от човека който се намира в нея. Зависи от това дали този човек ще се насочи в правилната посока на бездната и ще намери това което търси или поне ще разбере какво търси и така ще прецени на къде да поеме… .Нагоре, катерейки се и издигайки се от мястото на падането, там където пътят му е бил прекъснат или ще продължи да пада, защото в съзнанието си пътят му има само една посока и тя е надолу…! Всеки чувства една празнина в даден момент от живота си и някои са късметлии, защото откриват това което я запълва, но други нямат този късмет. Тъжното е, че тези които не успяват да запълнят дупката която ги разяжда отвътре, могат да го направят, могат да  запълнят дупката, защото търсят нещо съществуващо.
Какво да кажем за душите които търсят нещо, което не може да съществува?!     Тези като мен! Може и да съм просто луда, но аз не търся липсващо чувство като любов, не търся тези с които да се чувствам в безопасност, като семейство… . Не!!! Аз търся нещо което знам че не съществува и все пак го търся и чакам да се появи. Аз търся портал към измерение на магии и чудеса. Портал към неизвестното, приключенията, странните приятелства, които ще те вкарат в неприятности в битка със злото, само за да могат да станат по-укрепени. Места, където хората имат различни способности, места с множество портали към различни измерения с най-различни приключения във всяко едно от тях. Места които са толкова красиво неописуеми и толкова зрелищни, че да не можеш да проговориш с дни от омайващите им елементи. Лошо ли е да търсиш нещо такова. Знам че това са празни мечти, но част от мен никога няма да спре да вярва че може и да съществуват такива места. Тази част е частта от мен, която знае че пътят има повече от една посока и точно благодарение на нея, празнината в мен няма да ме съсипе толкова рано, колкото се очаква. Празнотата разкъсва на парчета душата ми и след това разяжда всяко едно парче бавно и мъчитлелно, защото без тези места душата ми се чувства самотна и е лесно ранима. А вярващата част от мен, частта жадна за приключения и нови светове я залепя от единия край и я кара да се държи още малко. … не търся любов, тя не ми трябва, не търся приятелство, търся нещо много по-важно и искрено… .Търся от всичко по малко и нищо от това едновременно, и всички като мен са така, само че някои от вас забравят за онази част от вас, която ви крепи и я зарязвате в калта, калта заобиколена от пламъци и отровен газ. Газът който ви кара да водите ежедневен, сив, скучен, празен от към прияетли, любов и приключения живот. Живот който сте приели за даденост, защото така са казали демоните ви. Онези демони, които преди това са били като вас, но и те са загубили ОНАЗИ частица от тях самите.
Не слушайте изгубените демони, те вече са се предали! Не слушайте погубените души! Огледайте се, търсете, мечтайте! Това ще ви накара да се чувствате живи. Дори да ви боли, това пак е добре, щом все още чувствате болка, значи сте  живи! Не спирайте да преследвате мечтите си и не давайте на другите да ви ги отнемат. Ако сте късметлии и намерите това което търсите, насладете му се, защото може и да не остане завинаги, но ако му се наслаждавате докато е при вас, споменът за него ще ви е достатъчен! Когато се почувствате цели, огледайте се! Ще видите че сте направили цветна една част от света. Частта в която се намирате вие!Предайте това чувство и на останалите.  Оставете ги да търсят техните мечти и не ги спирайте. Спирайте само демоните които имат нужда от побутване, за да се върнат към началната си форма и пак да търсят и да се стремят към мечтите си!
Успех с това което търсите! Дано намерите това което ви трябва за да се чувствате цели и направите света разнообразен и цветен, какъвто някога е бил!

 

 

                                                                                                                               The Outsider   

© Dark Wolf All rights reserved.

Моля, не присвоявайте за свое!!!

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??