May 2, 2007, 10:23 PM

Път на Живота 

  Prose
1287 0 0
4 мин reading

Път на Живота

Съдбата избира времето, когато си готов за нещо ново и точно тогава те подкрепя да следваш пътя на живота си. Дойде моят ден, когато започнах да събирам мислите си за опита, който съм натрупала и за начина, по който го превърнах в път, водещ по-бързо и по-лесно до целта. Този път нарекох “Лабиринт на живота”. Той нито е прав, нито е лесен. Заплетен е като лабиринт, но се състои само от една нишка, определена в началото с нашето раждане и в края – с прехода към друго измерение - смъртта. Какво ще стане от началото до края зависи само от нас, ние сме тези, които насищаме пътя с препятствия, върхове и спадове, задоволени и незадоволени потребности, успешни и неуспешни опити да следваме линията на пътя на живота си. Колкото повече осъзнаем собствената си значимост, уникалните умения, възможностите, които ни предоставя неповторимата ни индивидуалност, толкова по-уверено ще се движим по пътя на живота.

Животът си е твой, човеко. Но от това, как ще го изживееш, не зависи само твоето бъдеще, зависи съдбата не само на твоето поколение. Всеки оставя следа след себе си, която влияе не само на земните жители, но и на целия Космос.

Когато разглеждах назад своето минало, стигнах до самото му начало, до онази далечна планета с памет за няколко живота. Тук, на Земята, срещам и други оттам. Чувстваме, че сме се срещали, някои познават живота си от далечното минало, своите първи планети в необятния Космос. Ние не сме сами и неизвестността не трябва да ни плаши.

Първо трябва да опознаем себе си, за да можем да проумеем, че Земята е един гигантски експеримент в Космоса. Тук сме една малка част от живите същества. Идваме с раждането си и се прибираме след смъртта си там, където е всичко, за да се върнем отново тук и да направим още нещо, което да спре самоунищожението ни.

Всяка цивилизация допринася с нещо за човешкото развитие и не трябва да се плашим от това, че не сме сами. За съжаление повечето “контакти” се осъществяват с психически нестабилни хора, защото техните мозъчни вибрации привличат с нестандартния си резонанс. Хубавото е, че в последно време нестандартният резонанс все повече се изучава и описва. Естественото му проявяване се наблюдава при психически нестабилните хора, но това не е характеристика за психическа нестабилност, а за психическа различност. Така много от вас се научават съвсем осъзнато да достигат до това състояние по собствено желание и при абсолютен самоконтрол.

Преминаването през бариерите на мисленето и достигането до трансцендентно състояние засега се осъществяват чрез медитация, при която съвсем насочено може да се приема информация от всяка желана посока. Така човек може да отиде до всяка точка назад в миналото, напред в бъдещето или където поиска в настоящето. За да успее да достигне до това състояние, трябва много добре да познава и владее себе си. Ако се опознаете, ще можете да контролирате всички свои функции. Каквото и да постигнете, ще подобрите живота си. Опознавайки себе си, ще се научите как да използвате скритите дотогава потенциали.

Не тръгнете ли от някъде, няма да стигнете до никъде. Започнете сега, не отлагайте за после. Книгата, която държите в ръцете си, ще ви помогне. Ако започнете сега, няма да скрия нищо от вас. Някои от нещата ще трябва да упражните в живия живот. За да ви заинтригувам, ще кажа само, че това не са произволни опити, тук съм споделила случаи и техники, които използвам в практиката си и които са довели до положителен резултат при мои клиенти. Никой не може да извърви вместо вас вашия път на Себепознание, който е и движение към себеуважение и себереализация, но вие можете да тръгнете с някой, който познава вашата посока и когато се почувствате готови, сигурни и уверени в себе си, да продължите сам. При мен в началото беше силата, после дойде увереността и сега спокойно се справям, само като си помисля какво искам да постигна. След това планирам правилно и всичко става. Нищо не идва наготово, но може да стане по-бързо и по-лесно.

 

1-ви откъс от "ДА УСПЕЕШ В ЛАБИРИНТА" Книга първа

 

© Дани All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??