Jun 29, 2014, 1:36 PM

Раздавай усмивки 

  Prose
935 0 2

     

             Раздавай усмивки

 

   Ей хора, усмихнете се. Слънцето изгря. Живи сме, а край нас всичко жужи. Колко му трябва на човек, за да е щастлив - малко обич, нежна дума и едно небе пълно със звезди.

Защо ламтеем ли ламтеем и не осъзнаваме как живота ни минава в гонене на вятъра, в търсене на още и още.

   Здрав си и пак си се събудил. Усмихни се и кажи "добро утро" на човека до теб. Раздавай усмивки и не се скъпи, а Съдбата ще ти отвърне стократно.

Не е ли чудесно да гледаш как всичко наоколо е разцъфтяло. Не е ли чудесно да гледаш как децата ти растат и стават твои достойни наследници. Наследници на доброта и усмивки. Вдигни глава, Човече, и живей тук и сега, живей на макс и оценявай всичко, което Бог ти е дал даром. И бъди добър, утре - по-добър. И ще почувстваш колко е щедра Вселената и как раздава с шепи - само трябва да се протегнеш.

Бъдете здрави и се усмихвайте и нека Бог да е винаги с Вас и във Вас, мили хора - животът е прекрасен. Раздавайте усмивки.

© Христиана Христова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Рецепта за дълголетие и здраве!
  • Интересно нещо е човекът...а и сегашният живот е един такъв... все бързаме за някъде все не ни остава време. Не бива да забравяме, че тичащия човек не само трудно диша, но и трудно се смее...
Random works
: ??:??