Jul 27, 2022, 9:19 AM

Разпердушинени 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
623 3 7
1 мин reading

Мултисексуален…

хххх

Безправна къща /тоест – незаконно издигната/…

хххх

Гледам стар филм. На екрана двама мият градска улица. С маркуч, с много вода…

Да, така миеха и в нашия малък град.

После пуснаха цистерни, които ръсеха вода от специалните устройства отпред.

А сетне изобщо никой не мие. Викат – пестеливост…

И спестеното отива в канализацията на джобовете…

хххх

Пуснах една напълно измислена история. С подразбиращо се място на действието, участниците, базата за сатирата…

Очаквах отзиви. Трябваше да има – доста хора споделят, че не вярват на официалната „информация“, че е пропаганда и откровена лъжа…

Отзиви нямаше…

Възможно е историята да е пренебрегната заради некадърността ми. Не съм успял да изложа тезата си умело художествено.

Само дето такова отношение имаше към други подобни истории. Не само мои…

Хората се страхуват?

Нали уж… Демокрация? Член 39 от Конституцията?

Впрочем, в колко медии може да се чуе нещо различно от официалните тези?

Значи – тоталитаризъм и цензура?

Наглостта и насилието на „демократите“ и страхът на масата?

Песимизъм? Или реализъм?

хххх

ЕС наредил да се намали ползването на енергия – от горива до ток Да пестим…

И се сещам как Настрадин ходжа почнал да намалява дажбите на магарето си. Да го отучва от хабене на храна.

Таман го научил – и то умряло… От глад…

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Пепи, Марко!
    Извън фейсбука предлагам да се засищате с криминалната фантастика.
  • И аз от понеделник минавам на интернетдиета: ще ям и впия всичко във фейса, "навън" ще пия само вода. Икономията е майка на ЕС 🤣
  • Уж смешки, а не ми е смешно.
    Някак, истината много тежи.
    Поздрави за точното позициониране !
  • Благодаря, Лидия, Надя, Кремена!
  • Доста истини са казани, но дали има някой от управниците тук да ги прочете?! За Настрадин Ходжа ми хареса за пестенето , но и ние тъкмо ще се научим да не ядем и с тази инфлация току виж и ние сме поумрели
  • Хм, че то отколе е така, сенсей - уж комунизъм, уж социализъм... Всичко е наужким, само кризите и войните са истински.
  • Ей тая приказка за Настрадин ходжа трябва някой да я напомни в ЕС.
Random works
: ??:??