Aug 20, 2010, 8:19 PM

Разтопената стомана на плътта... 

  Prose
724 0 3

Усещам как изтръпваш в извиращите докосвания на нощта, отлепваща мислите от сънищата на долитащи вопли, прекършили празнотата на деня... Чувствам как се  изпъваш като дъга от целувки, изпепеляващи до края съня на една само прегръдка... Виждам те да пускаш  косите си като водопади над сухата ми кожа - изгубена в далечните  пустини на  спомените, от  преди да... Потъвам онемял в зелените пламъчета на очите ти, родени под същите звезди, за да изригват отново и отново от изпъващо се мечтание в разтопената стомана на плътта... Биещо бавно, намерило ритъма си - докоснат само от твоята ръка - преливаща от живата вода от мига на хищните изгаряния  в две тела... Изправящи се в стълб от оплитащите се сенки - изгубвайки се  в дъното на небеса - оставили ги през бодлите от рози - да усещат отново пулса им... Едно в друго...

© Милен Пеев All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Пускам косите си като водопади над сухата ти кожа, потъвайки в оазисите на страстта и загубвайки се сред пустинни ветрове, но държаща те здраво за ръка...!.
  • ПРИВЕТ!
  • Употребата на причастия винаги трябва да е умерена. Иначе текстът натежава.
Random works
: ??:??